نماینده مجلس در واکنش به نتایج کاروان المپیک در گفتگو با«بسیج»:
نیکفرگفت: متأسفانه گرفتار کسانی شده ایم که اعتماد به شعار های خود باوری ملت و رهبر معظم انقلاب و امام راحل که می فرمود ما می توانیم و رهبر هم بر آن صحه گذاشتند را ندارند.
کد خبر: ۸۷۳۵۹۰۹
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶

ذبیح الله نیکفر نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به ضعف کاروان اعزامی المپیک 2016 و کسب مدال های کمتر با وجود تعداد بالای ورزشکاران کشورمان در این دوره و اظهارات عجیب وزیر ورزش در این رابطه اظهار داشت: با کمال تأسف باید گفت مسئولان دولت آنچه که ملت باور دارد و آنچه رهبر معظم می فرمایند را باور ندارند.

وی افزود: خود باوری و اعتماد به نفس در بین بعضی از مسئولان دولت بسیار ضعیف است؛ هر جایی که کار خوبی انجام می گیرد به نفع خودشان مصادره می کنند و می گویند ما انجام دادیم و هر جا اتفاق های ناخوشایندی مانند عملکرد ضعیف کاروان اعزامی المپیک ریو رخ می دهد می گذارند روی حساب شانس و کم کاری و فرافکنی را دنبال می کنند، این جای تأسف دارد که مسئولان برنامه ریزی و پیگیری ندارند چندی پیش هم یکی از مسئولان دولتی گفته بود ما فقط می توانیم قورمه سبزی تولید کنیم!

این نماینده مجلس ادامه داد: این جای تأسف دارد که با وجود همه استعدادهای ملت و جوانان ما و امکانات و ساز و کار های پیشرفت که می توانیم در همه زمینه ها در دنیا فراهم کنیم و اهداف نظام جمهوری اسلامی را پیش ببریم اما متأسفانه گرفتار کسانی شده ایم که اعتماد به شعار های خود باوری ملت و رهبر معظم انقلاب و امام راحل که می فرمود ما می توانیم و رهبر هم بر آن صحه گذاشتند را ندارند.

نماینده مردم سیاهکل در مجلس عنوان کرد: پیروزی جوانان ما در هشت سال جنگ دفاع مقدس، پیشرفت های ما در صنایع دفاعی، مسائل هسته ای، حوزه سلامت و پزشکی این را نشان داد که جوانان ما در حوزه ورزش هم ما می توانند رتبه های برتر دنیا را کسب کنند اما به شرطی که مدیریت ها و برنامه ریزی ها بر اساس باور به توانمندی و علم روز باشد.

نیکفر در پایان درخصوص لزوم سوال مجلس از وزیر ورزش درباره نتایج ضعیف حاصل شده در المپیک با وجود هزینه های بسیار بالا گفت: مجلس شورای اسلامی در این رابطه تصمیم گیری های خاص خود را خواهد داشت.


ارسال نظرات