رئیس امور شعب بانک مهر اقتصاد استان سمنان گفت: در استان سمنان نیز 220 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده ایم که از این میزان 20 میلیارد تومان آن در قالب اقتصاد مقاومتی و در جهت اشتغال زایی پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۷۳۵۹۲۴
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، رئیس امور شعب بانک مهر اقتصاد استان سمنان در ديدار با آيت الله شاهچراغي نماينده ولي فقيه در استان سمنان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت و هفته بانکداری اسلامی گفت: بانک مهر اقتصاد هر ساله اقدامات موثری به انجام می رساند که در هفته بانکداری اسلامی به صورت نمادین آنها را اطلاع رسانی می کند.

حسین زندی مقدم تصریح کرد: در بانک مهر اقتصاد مدیران و روسای شعب از سراسر کشور در شهر قم آموزش های لازم دیده اند و احکام شرعی بانک را جاری می کنند.

زندی مقدم از برپایی نمایشگاه در مصلای نماز جمعه سمنان طی هفته آینده خبر داد و تصریح کرد: افرادی در بخش فرهنگی نمایشگاه جهت پاسخگویی به احکام شرعی و سوالات مردم در آنجا حضور خواهند داشت.

رئیس امور شعب بانک مهر اقتصاد استان سمنان ادامه داد: در طول سه سال اخیر بالغ بر 180 هزار شغل در قالب اقتصاد مقاومتی در سطح کشور ایجاد که بالغ بر 46 هزار میلیارد تومان تسهیلات توسط بانک مهر اقتصاد در این زمینه پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: در استان سمنان نیز 220 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده ایم که از این میزان 20 میلیارد تومان آن در قالب اقتصاد مقاومتی و در جهت اشتغال زایی پرداخت شده است.

زندی مقدم در ادامه از پرداخت تسهیلات جهت خرید کالای ایرانی خبر داد و تصریح کرد: بانک مهر اقتصاد در قالب خرید کالای ایرانی با قرادادی که با اسنوا در سطح کشور بسته است تسهیلات کم بهره پرداخت می کند .

رئیس امور شعب بانک مهر اقتصاد استان سمنان از بانک مهر اقتصاد به عنوان اولین بانک که در این زمینه تسهیلات پرداخت می کند یاد کرد و افزود: حدود دو سال است که این تسهیلات به منظور حمایت از تولیدکنندگان، کالای ایرانی و فعالان اقتصادی در قالب تهیه جهیزیه به متقاضیان پرداخت می شود.

وی در پایان یک نسخه از کتاب معاملات بانکی را به حجت الاسلام شاهچراغی تقدیم کرد.

شایان ذکر است هفته دوم شهریور ماه به نام هفته بانکداری اسلامی‌ و روز دهم شهریور ماه به نام روز بانکداری اسلامی‌نامیده شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها