خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به حمایت از آهنگ‌های انقلابی و موسیقی سنتی گفت: از تولیدات هنرمندان قمی در این زمینه حمایت می‌شود، به همین منظور به دنبال انتشار آلبوم فاخر موسیقی هنرمندان قمی تا پایان دولت هستیم.
کد خبر: ۸۷۳۵۹۴۸
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷
آلبوم فاخر موسیقی هنرمندان قمی منتشر می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام عباس دانشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه پرداختن به سرودها و آهنگ‌های انقلابی و موسیقی سنتی در عرصه موسیقی در دستور کار ما است، گفت: در این زمینه بنا شد هنرمندان قمی برنامه‌های خود را برای تولید محتوای فاخر به ما ارائه دهند و ما از این تولیدات حمایت می‌کنیم، امیدواریم تا پایان دولت یازدهم بتوانیم آلبوم موسیقی فاخر از هنرمندان استان قم داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: مبنای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه موسیقی دیدگاه‌های فقهی امام خمینی(ره) است که در دیدار با هنرمندان و نشست‌های صدا و سیما این دیدگاه‌ها بیان شده و فتواهای رهبری منتشر شده و سیاست‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبتنی بر این فتواها است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم عنوان کرد: صدا و سیما به عنوان دستگاهی که مستقیم زیر نظر و حکم ولی فقیه اداره می‌شود، به حوزه موسیقی تعلق دارد، وزارت فرهنگ و ارشاد بر همین اساس در حوزه موسیقی عمل می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری همایش فقه هنر در سال گذشته گفت: پژوهش‌های حوزه فقه هنر در قم ادامه پیدا می‌کند و از مراکزی که به این موضوع پرداختند، حمایت می‌شود.

دانشی عنوان کرد: معتقدیم در حوزه موسیقی باید براساس فقه اسلامی و شیعی به ویژه فتاوای امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها