رئیس اداره آموزش و پرورش شاهرود گفت: در هفتمین دوره المپیاد نانو تکنولوژی کشوری یکی از دانش آموزان مدال نقره این المپیاد را کسب کرد.
کد خبر: ۸۷۳۵۹۵۱
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲
سیدحبیب الله میرابوالحسنی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به افتخار آفرینی دانش آموزان شاهرودی در المپیاد نانوتکنولوژی کشور اظهار کرد: در هفتمین المپیاد ملی نانو تکنولوژی کشوری احسان سلطانی از دبیرستان دوره دوم شهید بهشتی مدال نقره و علی اکبری از دبیرستان دوره اول شهید بهشتی دیپلم افتخار این المپیاد را کسب نمودند.

وی افزود: پژوهشسرای دانش آموزی شاهرود نیز به عنوان سومین نهاد ترویجی نانو در کشوراز لحاظ کیفی و کمی شناخته شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شاهرود تصریح کرد: در این المپیاد 8 نفر از شاهرود شرکت نمودند که برترین های مرحله استانی بودند که دو نفر از این عزیزان حائز رتبه و مورد تجلیل قرار گرفتند.

میرابوالحسنی با اشاره به راهیابی 19طرح دانش آموزان شاهرودی به مرحله اول کشوری جشنواره جوان خوارزمی بیان کرد: از مجموع 26 طرح راه یافته استان سمنان به مرحله اول کشوری جشنواره جوان خوارزمی تعداد 19 طرح از شهرستان شاهرود به این مرحله راه یافتند.

رئیس آموزش و پرورش شاهرود عنوان کرد: از مجموع 429 طرح ارسالی ازشهرستانها و مناطق استان سمنان که به دبیرخانه جشنواره جوان خوارزمی ارسال شد، تعداد 266 طرح و به عبارتی 62 درصدکل طرحهای استان مربوط به شهرستان شاهرود می باشد.

وی با اشاره به کسب مقام دوم و سوم بدمینتون کشور توسط دانش آموزان دختر شاهرودی اظهار کرد: دانش آموزان طراوت علی نژاد و سحر رجبی در مسابقات دوبل موفق به کسب مدال نقره دوره دوم متوسطه و ملیکا محمدی و شبنم شاداب عنوان سوم مسابقات دوبل دوره اول متوسطه کشوری بدمینتون را کسب کردند.

میرابوالحسنی با تقدیر از این دانش آموزان گفت: این افتخار آفرینی را به فرهنگیان عزیز و دانش آموزان و خانواده های آنان و معلمان و مسئولین زحمتکش این مدارس تبریک می گوییم و آرزوی سربلندی و کسب عناوین بیشتر علمی را از خدای متعال داریم.

قهرمانی شاهرود در مسابقات دو میدانی نوجوانان انتخابی استان

تیم های دختران و پسران شاهرود در مسابقات دومیدانی انتخابی استان سمنان قهرمان شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی نوجوانان استان اظهار کرد: مسابقات انتخابی نوجوانان دختر رشته دو و میدانی جهت اعزام به مسابقات قهرمانی کشور برگزار و تیم شهرستان شاهرود مقام اول تیمی مسابقات را کسب نمود.

وی افزود: در انفرادی 200 متر،مهرانه باقری مقام اول، پرتاب وزنه، الهه عابدینی مقام اول و در پرتاب دیسک، کیانا شاکر مقام اول مسابقات را کسب نمودند و تیم اعزامی به سرپرستی پوران عرب احمدی و مربیگری ام البنین قاهری در این مسابقات شرکت نمودند.

محمدی خاطر نشان کرد: مسابقات دو و میدانی انتخابی نوجوانان استان سمنان در شهرستان سمنان برگزار شد که تیم شهرستان شاهرود مقام قهرمانی تیمی را کسب نمود.

وی با اشاره به عناوین انفرادی کسب شده تیم شاهرود گفت: در دو۱۰۰ متر هادی یوسفی اول و علی نوده دوم ،در دو۲۰۰ متر علی نوده دوم، در دو800 متر محسن کرمی اول و سید امیرحسین رضایی دوم شدند و در دو ۱۵۰۰ مترعلی رضوانی اول و محمدحسین دوم شدند.

محمدی افزود: در دو ۳۰۰۰متر محمدحسین رضایی اول و امیر رضوانی مقام سوم را کسب کردند و در پرش طول محسن کرمی اول و در پرتاب نیزه هادی یوسفی و حسن نوده عناوین اول و دوم را کسب نمودند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ادامه داد: در پرتاب دیسک علی نوروزی اول شد و در پرتاب وزنه علی نوروزی مقام دوم و در دو ۴۰۰ متر مهدی آقاحسینی، علی اکبر اسکندری و امیر رضوانی عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

وی با تقدیر از زحمات همراهان این تیم افزود: سرپرست و مربی تیم محمدعلی مددی، سجادعضدی، علی غریب و مهدی صابری بودند که از زحمات این عزیزان تقدیر و تشکر می کنیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها