مسئول بسیج ادارات شهرستان بروجرد گفت:کارمندان ما شاید از نقش خود و اداره شان در تحقق اقتصاد مقاومتی آگاهی نداشته باشند.
کد خبر: ۸۷۳۵۹۶۲
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،"صادق قاسمی" گفت: واقعیت آن است که نهضت اسلامی که در ادامه مجاهدت های قبلی جامعه ایمانی، به طور ویژه از سال 42 شروع شد و بعد از 15 سال منجر به انقلاب اسلامی سال 57 شد، به دنبال تمدن سازی است چنانکه مقام معظمم رهبری می فرمایند:"خطی که انقلاب اسلامی دنبال می‌کند، خط رسیدن به تمدن نوین اسلامیاست".

وی با بیان اینکه تاکنون 30 سیاست کلی توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده است افزود: دولت اسلامی، وابستگی بسیار زیادی به جاری شدن سیاست های کلی ای دارد که توسط مقام معظم رهبری طی دوران زعامت ایشان ایلاغ شده است و بنابر فرمایشات معظم له، مهمترین وظیفه رهبری در قانون اساسی، تعیین این سیاست های کلی است. تا کنون بیش از.

مسئول بسیج ادارات شهرستان بروجرد گفت:از جمله مهمترین این سیاست ها، 24 سیاست کلی اقتصاد مقاومتی و همچنین 26 سیاست کلی نظام اداری است.

وی اظهار کرد: گاهی اوقات تصمیمات و سیاست های خوبی در راس نظام مطرح می شود اما متاسفانه در سطح وزارتخانه ها نهایتا باقی می ماند و جاری و ساری نمی شود.

قاسمی با اشاره به لزوم آگاهی کامندان از نقش و وظایف خود برای تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: متاسفانه کسانی که باید سیاست ها را اجرایی کنند، حتی از نقش و وظایف خود چندان مطلع نیستند و به خصوص کارمندان ما شاید واقعا ندانند که مثلا نقش اداره شان درخصوص تحقق اقتصاد مقاومتی دقیقا چیست.

ارسال نظرات