فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: الگوی اقتصادی کشور الگوی اقتصاد سرمایه‌داری است و بستر مناسبی برای تحقق اقتصاد مقاومتی نیست.
کد خبر: ۸۷۳۶۰۵۲
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه، سرتیپ ‌دوم پاسدار محمدحسین بابایی در جلسه قرارگاه اقتصادی شهرستان گلوگاه گفت: سپاه پاسداران طبق مأموریت ذاتی خود که حفظ و دفاع از انقلاب است در صحنه‌های مختلف حضور دارد و اکنون که دشمن جنگ اقتصادی را آغاز کرده در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش آفرینی می‌کند.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی اقتصادی مردم پایه و دانش بنیان است و برای تحقق آن همه آحاد مردن باید نقش داشته باشند و از نتایج تحقیقات علمی نیز استفاده شود.

فرمانده سپاه کربلا مازندران تصریح کرد: الگوی اقتصادی کشور الگوی اقتصاد سرمایه داری است و بستر مناسبی برای تحقق اقتصاد مقاومتی نیست.

سرداربابایی بیان کرد: خوشبختانه مجامع بسیج و نخبگان شهرستان وارد میدان شدند و کارگروه ها در بحث چگونگی شکوفایی اقتصادی هم اندیشی کردند.

وی خاطر نشان کرد: بسیج در اقتصاد مقاومتی با شعار هر خانه یک کارخانه و هر ایرانی یک تولید کننده وارد شده است، همه آحاد مردم باید درگیر شوند حتی خانم‌های خانه‌دار نیز در این مدل اقتصادی بسیار تاثیرگذار هستند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران تاکید کرد: وام‌های بانکی برای توسعه بخش تولیدی مناسب است اما نه برای شروع کار، اگرکار اقتصادی با وام شروع شود این امر مغایر با اقتصاد مقاومتی است زیرا مبلغ زیادی از سود حاصل از کار باید برای پرداخت قسط وام پرداخت شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها