92درصد از جمعیت کارمندی هرمزگان عضو عادی بسیج هستند

مسئول بسیج ادارات هرمزگان گفت: 92 درصد از جمعیت 22هزار نفری جامعه کارمند استان عضو عادی بسیج کارمندی هستند.
کد خبر: ۸۷۳۶۰۸۰
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶
سرهنگ سالاری دوشنبه در همایش گرامیداشت روز بسیج کارمند افزود: این میزان جذب بسیج کارمندی در هرمزگان، 27 درصد بیشتر از میانگین کشوری است.

وی ، آموزش های علمی و عملی تبدیل عضویت ، صدور احکام مسوولیت یکهزار و 260 بسیجی ، سازماندهی شجره طیبه صالحین ، برگزاری نشست های شورای قشر و برگزاری اردوهای راهیان نور دریایی و مناطق جنگی خوزستان و اردوهای جهادی یک روزه را از مهم ترین اقدام های یک سال گذشته بسیج کارمند برشمرد.

مسئول بسیج ادارات هرمزگان با اشاره به معرفی شهید علی رضایی به عنوان شهید شاخص امسال در استان افزود: هر سال یک شهید از شهدای کارمند به عنوان شهید شاخص سال برای الگو برداری از آنان به جامعه کارمندی معرفی می شوند.

سرهنگ سالاری هدف از برگزاری همایش گرامیداشت روز بسیج کارمند را تقدیر از تلاشگران عرصه بسیج در ادارات با رویکرد تجلیل از شهدای شاخص استان در هفته دولت عنوان کرد.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان نیز گفت: بسیج کارمند یکی از قشرهایی است که می تواند با همکاری و همدلی در زمینه اقتصاد مقاومتی و حرکت به سوی پیشرفت اقتصادی بیشترین تاثیرگذاری را داشته باشد.

سردار ترابی ، ولایت فقیه ، پرچم و نظام جمهوری اسلامی و قانون مداری را مهم ترین خط قرمزهای بسیج عنوان کرد و افزود: هر کس که این خطوط را رعایت کند بسیجی است.

وی از فرماندهان بسیج کارمند خواست به خط قرمزهای بسیج در جذب نیروهای بسیجی توجه و از دسته بندی افراد و مسائل حاشیه ای در جذب اعضا پرهیز کنند.

فرمانده سپاه هرمزگان با تاکید بر اهمیت حضور زنان و اهل سنت در بسیج گفت: جذب زنان در بسیج مانع از شیوع بسیاری از ناهنجاری ها در جامعه می شود.

همایش گرامیداشت روز بسیج کارمند با حضور 150 فرمانده بسیج ادارات کل هرمزگان و مربیان صالحین در بندرعباس برگزار شد.

در پایان این همایش از هادی بنوبندی رضایی فرزند شهید علی رضایی با اهدای لوح تقدیر شد.

پاسدار شهید علی بنوبندی رضایی متولد بندرعباس ، یکی از بهترین غواصان دفاع مقدس بود که هفتم بهمن 65 در عملیات کربلای 5 در منطقه شلمچه به مقام رفیع شهادت رسید.

ارسال نظرات