امام جمعه اردکان تأکید کرد:

ترویج دین داری و غیرت دینی در بین مردم / بهره گیری از معلومات به روز و جدید، لازمه مبلغان دینی

حجت الاسلام شاکر در حضور روحانیون و مبلغان دینی اردکان، بر ترویج دین داری و غیرت دینی در بین مردم تاکید کرد و افزود: باید بکوشیم تا اعتقادات دینی را در آحاد مردم ریشه دار تر کنیم.
کد خبر: ۸۷۳۶۱۵۴
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان؛ بنا به دعوت امام جمعه و اداره ی تبلیغات اسلامی اردکان، جمع کثیری از روحانیون، مبلغین دینی و ائمه جماعت مساجد اردکان در محل سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی گرد هم آمدند و برنامه های تبلیغی و فرهنگی مختلف مساجد سطح شهرستان در این جلسه تشریح شد.
حجت‌الاسلام و المسلمین سید اسماعیل شاکر امام جمعه اردکان با بیان ابعاد فرهنگی و تبلیغی فعالیت های ائمه جماعت در مساجد، به کارگیری شیوه های نوین در جذب جوانان و نوجوانان را از اهم فعالیت ها و وظایف مبلغین دینی در مساجد عنوان کرد.
وی بر ترویج دین داری و غیرت دینی در بین مردم تاکید کرد و افزود: باید بکوشیم تا اعتقادات دینی را در آحاد مردم ریشه دار تر کنیم.
در این گردهمایی حجت‌الاسلام حاجی اسماعیلی رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردکان؛ ضمن اعلام برنامه های فرهنگی و تبلیغی در مساجد، بهره گیری از معلومات به روز و جدید را لازمه مبلغین دینی دانست و جذب حداکثری جوانان را خواستار شد.
این مقام مسئول در سخنانش به مواردی از جمله، طرح های آموزشی ویژه ائمه جماعات، تقویت شبکه رابطین فرهنگی مساجد، تشکیل هیئت امناء مساجد در هر ماه، رابطه مسجد بااداره تبلیغات اسلامی، طرح های فرهنگی قابل حمایت در مساجد، اشاره کرد و آمادگی کامل اداره تبلیغات اسلامی اردکان در پیشبرد اهداف فرهنگی در مساجد را متذکر شد.
حضور مبلغین در جلسات دینی و قرآنی، اجرای برنامه های آموزشی تفسیر و مفاهیم قرآن کریم، بسط فعالیتهای فرهنگی برای جذب قشر جوان در مساجد، بیان احکام شرعی و فقهی از جمله مواردی بود که وی بر آنها تاکید کرد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار