به مناسبت روز قشر بسیج کارمندان در سیستان وبلوچستان برگزارشد
به مناسبت روز قشر بسیج کارمندان از 20 خانواده معظم شهداءبسیجی کارمند در سیستان وبلوچستان تجلیل شد
کد خبر: ۸۷۳۶۱۸۳
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲

سرهنگ مسعود پناهی در حاشیه مراسم همایش روز قشر بسیج کارمندان در گفت وگو با خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: شهدا بهترین الگو برای همه مدیران و مسئولان فعال در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
وی با بیان اینکه مدیران و مسئولان ادارات باید از سیره و روش شهدا الگوبرداری کنند، گفت: خدمت در نظام اسلامی نوعی عبادت است که باید تمامی مدیران و کارمندان بصورت شبانه روزی در جهت انجام وظیفه و خدمت به مردم تلاش کنند.

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر روی آوردن به اقتصاد مقاومتی و رسیدن به خودکفایی افزود: عمل به فرمایشات رهبر انقلاب دژ مستحکم در مقابله با دشمنان است که امسال نیز با توجه به شعار سال« اقتصادمقاومتی؛ اقدام و عمل» همه باید در تلاش باشیم تا اقدام و عمل را واقعا عملی کنیم.

پناهی توجه به تولیدات داخلی، افزایش واحدهای تولیدی، استفاده از کالای تولید داخلی در ادارات در راستای بومی سازی و توجه ویژه به موضوع حجاب و عفاف را از جمله مباحثی عنوان کرد که می تواند زمینه پیشرفت و تعالی در جامعه را به وجود آورد.
وی در ادامه با توجه به آیین تجلیل از کارمندان نمونه ادارات استان سیستان وبلوچستان به مناسبت هفته دولت نیز گفت: در این زمینه از 20کارمند نمونه، 15 فرمانده نمونه در پایگاه های مقاومت بسیج و 20 خانواده شهید تجلیل شد.رئیس سازمان بسیج کارمندان استان در ادامه از شهید « محمدرضا قدمی» به عنوان شهید شاخص کشوری یاد کرد وگفت: هفته دولت فرصت مناسبی است تا ادارات و دستگاههای اجرایی از کارمندان نمونه خود که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است، تقدیر کنند

ارسال نظرات