قائم‌مقام ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس خبر داد

معرفی کتاب‌های شاخص حوزه اقتصاد مقاومتی از تریبون نماز جمعه بندرعباس

قائم‌مقام ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس گفت: به منظور آشنایی نمازگزاران با موضوع اقتصاد مقاومتی، هر هفته پیش از آغاز خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس یک کتاب شاخص در این زمینه معرفی می‌شود.
کد خبر: ۸۷۳۶۳۰۹
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵

به گزارشخبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد جلالی ظهر امروز اظهار کرد: به منظور آشنایی هر چه بهتر نمازگزاران جمعه بندرعباس با مفاهیم و روش‌های تحقق اقتصاد مقاومتی در سطح خانه و خانواده و جامعه، هر هفته پیش از آغاز خطبه‌های نماز جمعه یک کتاب در این زمینه به طور شاخص معرفی و عرضه می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه و تأکید دین مبین اسلام بر این امر و تأثیر مطالعه در رشد فرهنگی جامعه، افزود: نماز جمعه به عنوان یک همایش بزرگ اجتماعی مردم می‌تواند نقش و تأثیری ویژه بر ترویج فرهنگ کتابخوانی در سطح جامعه داشته باشد.

قائم مقام ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس ادامه داد: اجرای اقتصاد مقاومتی نیازمند به الگودهی به جامعه و ارائه راهکارهای مفید برای تحقق آن دارد و تریبون نماز جمعه می‌تواند در این زمینه نقش مطلوب و ویژه‌ای ایفا کند.

جلالی با بیان این که اولین کتاب معرفی شده در این هفته با نام عیش و معاش از مجموعه آثار مرتبط با زندگی در پرتو اقتصاد اسلامی بود، عنوان کرد: هر هفته امکان معرفی یک اثر در نماز جمعه و ارائه و عرضه آن با قیمت مناسب در نماز جمعه بندرعباس فراهم شده است.

وی از دستاوردهای ارائه و عرضه این قبیل کتاب‌ها در مراسم نماز جمعه را آگاهی بخشی هر چه بیشتر به نمازگزاران در موضوعات مختلف جامعه بخصوص در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی و در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: نماز جمعه علاوه بر دستاوردهای دینی و حسنات فراوان، فرصتی برای آگاه سازی جامعه در مورد موضوعات مختلف است که معرفی کتاب و عرضه آن می‌تواند گامی مطلوب در این راستا باشد.

ارسال نظرات