فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس گفت: امنیت امروز ایران اسلامی را مدیون رهبری، امام راحل و شهدا هستیم.
کد خبر: ۸۷۳۶۳۱۵
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بندرعباس، اباذر سالاری ظهر امروز در جمع بسیجیان شهر بندرعباس اظهار کرد: امنیت مثال‌زدنی ایران در سطح منطقه و جهان به‌واسطه جان‌فشانی‌های شهدا و ایثارگران و هدایت‌های هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی به دست آمده که صیانت از آن یک وظیفه ملی است.

وی با اشاره به توطئه‌های 38 ساله جبهه استکبار برای ضربه زدن به کیان انقلاب اسلامی، افزود: به هر روشی برای تضعیف انقلاب اسلامی و اندیشه بر آمده از انقلاب دست زده‌اند اما چون ملت بیدار و رهبری آگاه در این کشور وجود داشته، راه به جایی نبرده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس گفت: به دنبال تخطئه فکری نسل جوان جامعه امروز با وارونه جلوه دادن موضوعات و مسائل مهم سیاسی و فرهنگی تاریخ انقلاب اسلامی هستند تا پشتوانه مردمی را از انقلاب اسلامی بگیرند و آن را آسیب‌پذیر کنند.

سالاری وجود رهبری معظم انقلاب اسلامی را عامل استحکام‌بخش نظام اسلامی و امنیت و ثبات کشور دانست و عنوان کرد: محور تمامی توطئه‌ها و تخریب‌های غرب علیه ایران اسلامی، جایگاه رهبری است، چراکه به نقش مهم این جایگاه در استقلال و عزت کشور و پایداری در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان پی‌ برده‌اند.

وی ادامه داد: وضعیت کشورهای منطقه و اوضاع نابسامان امنیتی در آنها نشانگر آن است که دشمنان لحظه‌ای دست از توطئه و خباثت بر نداشته‌اند و اگر هوشیار و گوش به فرمان رهبری نباشیم، آسیب خواهیم دید.

فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس، حفظ امنیت کنونی و تلاش همه‌جانبه برای ارتقای آن در ابعاد مختلف را یادآور شد و از تلاش بسیجیان برای امنیت بخشی به محلات و همکاری در این زمینه تقدیر کرد و بیان داشت: همان راهی که شهدای دوران دفاع مقدس برای حفظ کشور و اسلام طی کردند اکنون بر دوش ما و پیش روی ماست و باید با افتخار از آن حراست و پاسداری کنیم.

سالاری اظهار کرد: بسیج یک ظرفیت ملی است که در هر عرصه‌ای که وارد میدان شده، چون به سلاح ایمان و روحیه جهادی مسلح بوده، موفق و مؤثر عملکرد کرده است.

وی با بیان اینکه اکنون نیز بسیج آماده بر دوش گرفتن مأموریت‌های مهم در زمینه اجرای اقتصاد مقاومتی است، اضافه کرد: کشورمان در شرایط ویژه‌ای قرار دارد که تشدید خدمت‌رسانی به مردم و تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی کشور به روحیه جهادی نیاز دارد  و بسیج واجد چنین توانایی ویژه‌ای برای کمک به حل مشکلات است.

ارسال نظرات