خبرهای داغ:
یکی از فرماندهان سپاه قدس:
یکی از فرماندهان سپاه قدس با اشاره به اینکه دفاع مدافعان حرم دفاع از بشریت است، گفت: داعش اگر مجال پیدا کند اروپا را به آتش و خون می‌کشد و اروپا مدیون مدافعان حرم است زیرا بدون مدافعان حرم اکنون کشورهای اروپایی جولانگاه داعش بود.
کد خبر: ۸۷۳۶۳۶۷
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حمید مختص‌آبادی در اختتامیه جشنواره «شعر و داستان یک دقیقه‌ای؛ حافظان حرم» که در سالن اجتماعات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد، با بیان اینکه مقام شهادت و شهید فوق آن چیزی است، که در تصور ما می‌گنجد، اظهار کرد: مدافعان حرم به مرتبه‌ای می رسند که آرزوی امیرالمومنین(ع) است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مدافعان حرم به حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) اقتدا کرده‌اند، اضافه کرد: عمل مدافعان حرم را تاسی از حرکت ابوالفضل‌العباس(ع) در دفاع از حریم حرم اهل بیت(ع) در عاشورا است.

این فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) دارای بصیرت نافذ بود، تصریح کرد: ایمان بدون ناخالصی از دیگر ویژگی‌های حضرت بود و این دو وصف از ایشان شخصیتی ساخت که در تاریخ ماندگار شد.

وی یادآور شد: مدافعان حرم از زینبیون، فاطمیون، لبنان و حیدریون در جوار عقلیه بنی‌هاشم و یا در عراق می‌جنگند به همین علت دارای بصیرت نافذ و ایمان قوی هستند.

مختص‌آبادی با اشاره به اینکه روحیه مدافعان حرم با وجود هجمه‌های سنگین فرهنگی بسیار مثال زدنی است، خاطرنشان کرد: در چنین فضایی که با انواع تهاجمات فرهنگی روبه رو هستیم وجود چنین فرزندانی باعث افتخار و نقش خانواده ایشان از اهمیت بسیار والایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه رفتار و عمل مدافعان حرم اعجاز گونه است، مطرح کرد: با تلاش مدافعان حرم توطئه‌های استکبار جهانی در منطقه زمین گیر شده است.

این فرمانده سپاه قدس با اشاره به اینکه نقشه خاورمیانه جدید بعد از 11 سپتامبر به خسران و شکست انجامید، اضافه کرد: آنها برای جبران خسران، داعش را به وجود آوردند و اینکه گفته می‌شود داعش را آمریکا به وجود آورده، شعار نیست.

وی از افشاگری ترامپ در مورد ایجاد داعش توسط آمریکایی‌ها یاد کرد و گفت: آمریکا خدمتی به خط مقاومت کرد که با گذشت ده‌ها سال امکان پذیر نبود زیرا اشتباه آنها ایستادگی گروه‌های مختلف خط مقاومت با یک عقیده و ایمان در کنار یکدیگر را به دنبال داشته است.

مختص‌آبادی گفت: امروز منطقه خاور میانه سراسر نشان از اقتدار نظام اسلامی است و پرچمی که امام بزرگوار برافراشت امروز به دست امام خامنه‌ای به اهتزاز درآمده است و افتخار داریم به عنوان نیروی قدس در خط مقدم این جریان در کنار فاطمیون، زینبیون و حیدریون در مقابل هجوم تروریست‌کور و جنایتکاران پشتیبان آنها ایستاده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه اینکه عمل مدافعان حرم دفاع از کل بشریت است، اظهار کرد: این تروریسم اگر جان بگیرد به هیچ یک از ابنا بشر رحم نمی‌کند و عمل مدافعان حرم فقط دفاع از حرم و تشیع نیست.

این فرمانده سپاه قدس با اشاره به اینکه دفاع مدافعان حرم دفاع از بشریت است، بیان کرد: داعش اگر مجال پیدا کند اروپا را به آتش و خون می‌کشد و اروپا مدیون مدافعان حرم است زیرا بدون مدافعان حرم اکنون کشورهای اروپایی جولانگاه داعش بود.

وی با بیان اینکه باید به مدافعان حرم مدال افتخار مقابله با تروریسم را اهدا کرد، افزود: برگزاری چنین جشنواره‌های فرهنگی در حوزه ایثار و شهادت دارای ارزش بسیاری است که امیدواریم که بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظرات