استاندار کردستان:

جریاناتی می‌خواهند استان کردستان را بد جلوه دهند /نگاه نظام اسلامی به مردم کردستان امنیتی نیست

استاندار کردستان گفت: گرچه جریاناتی می‌خواهند استان را بد جلوه دهند و نگاه‌ها به کردستان را تغییر دهند اما نگاه نظام اسلامی و مسؤولان به مردم کردستان امنیتی نیست و در برابر کسانیکه امنیت مردم را مورد مناقشه قرار دهند قاطعانه خواهیم ایستاد.
کد خبر: ۸۷۳۶۳۷۹
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، عبدالمحمد زاهدی امروز در شورای اداری کردستان که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: با تلاش اعضای شورای تامین استان علیرغم همه تلاش‌هایی که از سوی عناصر معاند برای ناامن نشان دادن کردستان وجود دارد مشکلی در بخش امنیت در استان نداشتیم و امروز کردستان جزو استان‌های امن کشور به لحاظ امنیت ملی و داخلی است.

وی این امنیت را مدیون وفاق و همدلی مردم و همچنین نیروهای نظامی، انتظامی و قضایی استان دانست و گفت: گرچه جریاناتی می‌خواهند استان را بد جلوه دهند و نگاه‌ها به کردستان را تغییر دهند اما نگاه نظام اسلامی و مسؤولان به مردم کردستان امنیتی نیست و در برابر کسانیکه امنیت مردم را مورد مناقشه قرار دهند قاطعانه خواهیم ایستاد.

این مسؤول با اشاره به حوزه فرهنگ و هنر در استان، بیان کرد: ادعا می‌کنم که در هیچ دوره‌ای به اندازه این سه ساله دولت به فرهنگ ادبیات و فرهنگ کرد و کردی توجه نداشته است و روزی نیست که یک فعالیت فرهنگی در این استان نداشته باشیم.

استاندار کردستان یادآور شد: همایش‌ها، برنامه‌ها، فعالیت‌های قرآنی و دینی، برنامه‌های حوزه موسیقی و سایر موارد همگی بیانگر فرهنگی بودن استان کردستان است که به تعبیر مقام معظم رهبری کردستان استان فرهنگ و هنر نامیده شده است.

زاهدی اضافه کرد: بزودی با همکاری شورای شهر برنامه‌های هفته فرهنگی را در تهران و بعد در جزیره کیش خواهیم داشت تا همگرایی مردم استان را به تمامی مردم ایران نشان دهیم.

وی همچنین به فعالیت‌های زیربنایی استان پرداخت و گفت: در ارتباط با امور زیربنایی استان یکی از مهم‌ترین مشکلات استان، ضعف زیرساخت‌هاست و در طول سه سال گذشته 480 کیلومتر راه روستایی و 120 کیلومتر راه بین شهری با 350 میلیارد تومان اعتبار انجام شده است.

این مسؤول اضافه کرد: 600 کیلومتر روکش آسفالت نیز در این استان با 100 میلیارد تومان اعتبار در طول این سه ساله انجام شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار