خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: فرمانده حوزه دانش آموزی سپاه امامت تبریز با بازدید از اردوی جهادی دانش آموزان حوزه سه این سپاه، گفت: دانش آموزان خواهر بسیجی بصورت داوطلبانه در این اردوی ده روزه شرکت کرده و در این ده روز برای دانش آموزان کم بضاعت و بی بضاعت مدرسه خود لباس می دوزند.
کد خبر: ۸۷۳۶۳۸۹
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مینا حسن زاده تاکید کرد: این دانش آموزان تلاش دارند با تولید محصولات با پارچه های تولید داخل، هم از اقتصاد مقاومتی حمایت کنند و هم اینکه در محرومیت زدایی سهمی داشته باشند.

خواهران بسیجی حوزه سه دانش آموزی سپاه امامت تبریز اردوی ده روزه جهادی خود را آغاز کردند

وی با بیان اینکه دشمنان با ابزارهای متنوع در صدد هستند تا غیرقابل قبول بودن محصولات و اقتصاد ما را القا کنند، افزود: آن ها تلاش دارند با دور کردن جامعه هدف از خرید محصولات داخلی، ضمن کسب درآمد، اقتصاد ما را نیز به خود وابسته کنند.

حسن زاده ادامه داد: ولی دشمن غافل از این هستند که جوانان ما با تشکیل گروه های جهادی ضمن محرومیت زدایی، محصولات مورد نیاز خود و داخل را تولید کرده و هیچوقت سراغ محصولات خارج نمی روند تا از این طریق ضمن کمک به اقتصاد کشور، دشمنان را ناامید کنند.

وی در صحبت های پایانی خود، کمک کردن به دانش آموزان کم بضاعت، حمایت از محصولات داخلی و همچنین ترویج فرهنگ همکاری و تعاون را از جمله اهداف راه اندازی گروه های جهادی برشمرد.

ارسال نظرات