همزمان با هفته دولت؛

مجموعه فرهنگی ورزشی «امید جوان» در یزد افتتاح شد

مجموعه فرهنگی ورزشی «امید جوان» امروز به مناسبت هفته دولت توسط معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۳۶۳۹۷
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در حاشیه مراسم افتتاح مجموع فرهنگی ورزشی «امید جوان» اظهار داشت: این پروژه که در راستای توسعه ورزش کارگری و برنامه‌های رفاهی جامعه کارگری استان یزد احداث شده، هزار و 500 متر مساحد و 300 مترمربع زیربنا دارد.

محمدحسین ریاحی عنوان کرد: این پروژه از از محل درآمدهای مجموعه فرهنگی ورزشی و رفاهی کارگران تامین اعتبار شده است.

وی عنوان کرد: در این مجموعه ورزشی تجهیزات و امکانات 14 رشته ورزشی در نظر گرفته شده و امکان استفاده بیش از 830 نفر از این فضا فراهم شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد نیز در این مراسم ضمن قدردانی از استفاده بهینه از فضاهای موجود در سطح شهر یزد اظهار داشت: این مجموعه در منطقه‌ پرتراکم و نسبتا محروم یزد بهره‌برداری شده و می‌تواند نیاز قشر قابل توجهی از مردم این منطقه را تامین کند.

محمدعلی طالبی با بیان اینکه امکانات دستگاه‌های مختلف معمولا مورد غفلت واقع می‌شود، عنوان کرد: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌تواند در زمینه استفاده مطلوب از فضاها، الگویی برای سایر دستگاه‌ها باشد.

وی، ورزش را مایه نشاط اجتماعی و ارتقاء سلامت مردم دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم با بهره‌برداری از چنین فضاهایی، بتوانیم در راستای ایجاد شور و نشاط،‌ تحرک و شادابی مردم به ویژه در مناطق محروم و کمتر برخوردار قدم برداریم.

ارسال نظرات