از مهمترین اهداف اردوهای جهادی طرح هجرت 3 دانش آموزی، کسب تجربه است و یا اینکه حرفه ای که در مدارس و یا خارج از آن آموخته اند را پیاده کنند؛ تمرین کارگروهی؛ ایثار، گذشت، اخلاص و استفاده از نیروی جوانی از دیگر اهداف اردوهای جهادی طرح هجرت سه می توان نام برد
کد خبر: ۸۷۳۶۴۲۵
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۲
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج، 

اردوهای طرح هجرت هرساله با حضور بسیجیان برای بهسازی ، مرمت و زیباسازی مدارس در سطح کشور وهمزمان با آن در چغادک  توسط گروه جهادی شهیدبرونسی از پایگاه تاسوعا (حوزه رمضان استان بوشهر) برگزار می شود.

از مهمترین اهداف اردوهای جهادی طرح هجرت 3 ،کسب تجربه است و یا اینکه نوجوانان بسیجی حرفه ای که در مدارس و یا خارج از آن آموخته اند را پیاده کنند؛ تمرین کارگروهی؛ ایثار، گذشت، اخلاص و استفاده از نیروی جوانی از دیگر اهداف اردوهای جهادی طرح هجرت سه می توان نام برد که دانش آموزان در ایام فراغت بخصوص تابستان با حضور در اردوهای جهادی می توانند استفاده لازم را ببرند.

تابستان سال جاری همانند ایام تابستان سالهای گذشته نوجوانان بسیجی پایگاه تاسوعا توانستند با حضور در اردوهای جهادی طرح هجرت سه مشغول فعالیت در عرصه های بهسازی، مرمت و زیباسازی مدارس شوند.

صادق فلح نصاری از اعضای گروه جهادی حلقه شهید برونسی گفت: رضای خدا، اطاعت از فرمان ولایت و کمک بهنوسازی مدارس که آسایش دیگر دانش آموزان در مدارس از مهمترین هدف ما برای شرکت در طرح هجرت است.

این بسیجی چغادکی با بیان اینکه امروزه مهمترین آسیب از ناحیه شبکه های اجتماعی بر علیه نسل چهارم انقلاب است، گفت:داشتن دوست خوب، خانواده مذهبی و خوب می تواند به نوجوان کمک کند تا در معرض آسیب های دشمن کمتر قرار گیرد.

فلح نصاری " با بیان اینکه از همه جوانان هم سن و سال خود می خواهد همیشه گوش به فرمان ولایت باشیم تا دچار مشکل در جامعه نشویم تاکید کرد: نباید اجازه دهیم امام خامنه ای(حفظه الله)غریب باشند همه ما باید ولایت مدار باشیم و رهبری انقلاب راتنها نگذاریم.

سرگرد اوژن ، فرمانده حوزه رمضان با بیان اینکه به مدت شش سال است توفیق حضوردرحوزه مقاومت بسیج رمضان دارد، گفت: اخلاص، کمک به مناطق کم برخوردار و تامین معیشت محرومان ومستعضفان یکی از مهمترین اهداف اردوهای جهادی در سطح بسیج می دانم.

وی با بیان اینکه گروه جهادی " شهید برونسی " سالهای متوالی است که در کنارهم فعالیت جهادی می کنند ، افزود: بسیجیان دراین اردوها کسب تجربه، ایجاد وحدت و همکاری، یادگیری کار گروهی و نوعی ایثارو گذشت را می آموزند.

اوژن با بیان اینکه در بهسازی مدارس دانش آموزان جهادگر زیر نظر فرماندهپایگاه خود فعالیت می کنند، گفت: حضور نوجوانان در اردوهای طرح هجرت سه ، سبب کمک به اقتصاد مقاومتی، کاهش هزینه ها در بهسازی و مرمت مدارس و کمک به دولت است.

وی با بیان اینکه انجام کار گروهی و برگزاری حلقات صالحین از دیگر اهداف اردوهای طرح هجرت سه است، عنوان کرد:نوجوانان در این طرح گام اقتصادی موثری در مدرسه بر می دارند.

رضا اوژن با اشاره به نقش بسیج و سپاه در آبادانی کشور افزود: بسیج و سپاه از ابتدایی که به دستور امام خمینی(ره)تشکیل شد نقش موثری در همه زمینه های عمرانی فرهنگی وامنیتی کشور داشته است.

وی با بیان اینکه بسیج در هرکاری که دست اندرکار بوده توانسته موفقیت های چشم گیری بدست اورد، عنوان کرد: بسیج و بسیجیان همیشه به دنبال توسعه انقلاب هستند.

فرمانده حوزه رمضان شهرچغادک اظهارداشت: از ابتدای طرح هجرت سه دانش آموزیتا کنون 2 گروه جهادی 10نفره به مدت 10روز در رنگ آمیزی ، زیباسازی و مرمت مدارس فعالیت کردند. ودر هفته آینده دو گروه جهادی دیگر این برنامه را در مدرسه وحدت چغادک به انجام می رساند.

انتهای پیام/گ

 

 

ارسال نظرات