گزارش عملکرد دولت در مشگین‌شهر با آمارهای غیر واقعی:

مردم واقعیت می‌خواهد نه آمارهای نجومی

هفته دولت فرصتی است تا خدمات یک ساله دولت به عموم مردم این کشور و شهرستان اطلاع رسانی شود از این رو در طول این هفته برای هر روز برنامه‌های ویژه‌ای پیش بینی و اجرا می‌شود و خدمات دولت در یک سال و یا سه سال گذشته به عموم مردم اطلاع رسانی می‌شود.
کد خبر: ۸۷۳۶۴۶۵
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین‌شهر در آغازین روز هفته تاکید کرد: خدمات دولت باید به نحو احسن به عموم مردم اعلام و اطلاع رسانی شود و در این راستا نباید سیاه نمایی و یا سفید نمایی شود تا قضاوت و ارزیابی به صورت صحیح و عادلانه انجام گیرد.

رئیس دولت تدبیر و امید درشهرستان مشگین‌شهر در بخش از گزارش عملکرد دولت در حوزه سلامت گفت: در روزهای اول حضور اینجانب در شهرستان مشگین‌شهر تنها دو پزشک متخصص در شهرستان وجود داشت که یکی از این دو پزشک نیز همزمان با حضور بنده در مسئولیت به شهرستان دیگر منتقل شد، اما امروز به برکت دولت تدبیر و امید در این شهرستان بیش از 40 پزشک متخصص در 17 رشته مختلف به عموم مردم خدمات ارائه می‌کند.

با توجه به اینکه رئیس دولت تدبیر و امید درشهرستان در جلسات مختلف از رسانه‌های شهرستان خواستار مقایسه عملکرد دولت با دولت های گذشته کرده بود از این رو بخش کوچکی از خدمات دولت در حوزه سلامت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

خدمات دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت غیر قابل انکار است چرا که با اجرای نظام سلامت در کشور افرادی که قادر به تامین هزینه های درمانی خود و خانواده نبودند امروز به راحتی و با حداقل هزینه می‌توانند در بیمارستان پذیرش و مداوا شوند اما این خدمات نباید موجب شود مسئولان و یا دولت‌های گذشته زیر سوال برده شود و یا خدمات بزرگنمایی شود.

اینکه گفته می‌شود در این شهرستان تنها یک یا دو متخصص وجود داشت و امروز به بیش از 40 متخصص افزایش یافته غیر قابل قبول و آمار غلطی است که جمعی از پزشکان و عموم مردم به این آمار معترض هستند چرا که قبل از استقرار این دولت بیش از 10 پزشک متخصص در حوزه‌های مختلف وجود داشت که از جمله آن‌ها می‌توان به دکتر اصغری و فرج‌زاده در حوزه کودکان، دکتر ذوالفقاری و درگاهی در حوزه زنان، دکتر معیت و صمدی در حوزه چشم، دکتر کریم‌زاده و شمس در حوزه قلب و عروق، دکتر دژکام در حوزه ارتوپدی، بیش از دو نفر در حوزه جراح عمومی و ... مشغول فعالیت بودند.

قطعاً مردم به خوبی از واقعیت‌های جامعه به خوبی آگاه هستند و آمارهای ارائه شده توسط مسئولین در عرصه‌های مختلف به سرعت تجزیه و تحلیل و آمار دقیق جمع بندی می‌شود لذا مردم نیازی به آمارهای نجومی در ارائه عملکرد دولت ندارند بلکه باید واقعیت‌ها به درستی به مردم ارائه شود.

وقتی آمارهای غیر واقعی با واقعیت‌های جامعه در کنار یکدیگر قرار می‌گیرد مردم به این دولت و نظام بدبین می‌شود لذا بهتر است آمارهای صحیح به مردم ارائه شود تا سیاه نمایی هر چند ممکن این این آمارها کم باشد و مردم نیز قطعاً به خاطر آمار و ارقام دولت و مسئولین را سرزنش نخواهند کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار