با هدف ارائه خدمات به همشهریان و روستاییان:

نمایندگی اتحادیه فرش دستباف روستایی در اصلاندوز راه اندازی شد

نمایندگی اتحادیه تعاونی فرش دستباف روستایی استان اردبیل در شهر اصلاندوز راه اندازی شد.
کد خبر: ۸۷۳۶۴۷۰
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، نمایندگی اتحادیه تعاونی فرش دستباف روستایی استان اردبیل در شهر اصلاندوز به مسئولیت اباذر و بهنام حسن پور جهت ارائه خدمات به همشهریان و روستاییان راه اندازی شد.

در این اتحادیه خدماتی همچون صدور کارت قالیبافی،تشکیل پرونده وام،عرضه تابلو فرش برای بافندگان با دستمزد مناسب در منزل،تشکیل پرونده بیمه و تشکیل کلاسهای آموزشی قالیبافی ارائه می شود.

همشهریان و روستاییان علاقمند به صنعت فرش می توانند جهت ثبت نام به نشانی شهر اصلاندوز،جنب نیروی انتظامی و تپه تاریخی نادری واقع در ساختمان میراث فرهنگی این شهر مراجعه کرده و یا با شماره های 09143543358 و 09141577815 تماس حاصل فرمایند.

بر اساس این گزارش ،اتحادیه شرکتهای تعاونی فرش دستباف روستایی استان اردبیل با نظارت بر 8 شرکت تعاونی و در اختیار داشتن بیش از ده هزار عضوفعال در زمینه تولید فرش دستباف در شهرها و روستاهای تابعه در نظر دارد در اینده نزدیک با ایجاد فروشگاه عرضه مواد اولیه مرغوب و دار و ابزار مناسب در شهرهای تابعه استان از طریق شرکتهای تعاونی تحت پوشش خود نسبت به خدمات رسانی صحیح و دقیق به اعضای تحت پوشش اقدام کند.

فرش امروزه در همه جای استان اردبیل با رنگهاَ،طرحها و اندازه های بسیار متنوع بافته میشود و همچنان مهمترین حرفه برای اشتغال در استان به شمارمیرود.بدون شک اتحادیه شرکتهای تعاونی فرش دستباف روستایی استان از بدو تاسیس تا کنون نقش مهمی در تولید فرش دستباف و ایجاد اشتغال ایفا کرده و خواهد کرد.

شایان ذکر است،بیش از این تعطیلیتنها مرکز آموزش صنایع دستی اصلاندوز در سایت خبرگزاری بسیج اصلاندوز به مسئولان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل و شهرستان انعکاس داده شده بود.

 
 
 
 

ارسال نظرات
آخرین اخبار