مینو اصلانی در گفتگو با «بسیج»:
مسئول بسیج جامعه زنان گفت: ما یک انقلاب ریشه دار مبتنی بر آموزه های دینی داریم که هیچ گاه شخصیت های برجسته و انقلابی را کنار نمی گذاریم.
کد خبر: ۸۷۳۶۴۸۲
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱
مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با هیئت دولت در مورد مسائل فرهنگی گفت: خط مشی مورد تاکید مقام معظم رهبری که مجددا به زیبایی آن را مطرح کردند مبتنی بر این مسئله است که همه حرکت انقلاب اسلامی بر مبنای تفکر ناب اسلامی صورت گرفته است.

وی افزود: ما با پیروی از امام راحل و ولایت و اندیشه های ناب انقلاب را به پیروزی رساندیم و افراد با این اندیشه ها باید همچنان تکریم شوند تا الگوی افراد جامعه شوند.

اصلانی ادامه داد: بسیاری از تئوریسین های غربی معتقدند که انقلاب نیروهای خود را می بلعد دقیقا انقلاب اسلامی ما عکس این مسئله را نشان می دهد و مشخص می کند که انقلاب اسلامی به خاطر ریشه های خدایی و وحیانی که دارد روز به روز ریشه دار تر و قوی تر می شود و چون بر اساس فطرت الهی انسان ها صحبت می کند و مخاطب اصلی او فطرت الهی است روز به روز موثر تر می شود.

مسئول بسیج جامعه زنان تصریح کرد: بنابر این دولت باید مراقب باشد تا در یک حرکت نسنجیده عمدی یا غیر عمدی نیروهای انقلابی کنار گذاشته نشوند. کسانی که در محرومیت زدایی و سختی ها و در جنگ کنار مردم بوده اند و چنان با روحیه دشمن ستیزانه و انقلابی خود در همه صحنه ها حضور داشته اند و با پیروی از ولایت و ارزش ها در جهت تقویت گفتمان انقلاب اسلامی تلاش کرده اند و و سط راه زمینگیر و منحرف نشده اند اینها صد در صد باید مورد تکریم قرار بگیرند و ما یک انقلاب ریشه دار مبتنی بر آموزه های دینی داریم که هیچ گاه شخصیت های برجسته و انقلابی را کنار نمی گذاریم.

ارسال نظرات