نماینده مردم شهرستانهای بیله سوار و پارس آباد در مجلس گفت: ایجاد منطقه تجاری مشترک بین ایران،روسیه و جمهوری آذربایجان می تواند تحول عظیمی در شهرستانهای مرزی شمال استان اردبیل فراهم کند.
کد خبر: ۸۷۳۶۴۸۸
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، در ششمین روز از هفته دولت استاندار اردبیل به همراه نماینده مردم شهرستانهای بیله سوار و پارس آباد در مجلس و جمعی از مسئولان در بدو ورود به شهرستان بیله سوار در گلزارسیدالشهدای این شهر حاضر شدند و با اهدای گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

شکورپورحسین نماینده مردم شهرستانهای بیله سوار و پارس آباد در مجلس گفت: ایجاد منطقه تجاری مشترک بین ایران،روسیه و جمهوری آذربایجان می تواند تحول عظیمی در شهرستانهای مرزی شمال استان اردبیل فراهم کند.

مجید خدابخش نیز در خصوص منطقه آزاد گفت: با راه‌اندازی منطقه آزاد تجاری و تکمیل طرح مهار آب‌های مرزی در شمال استان و با راه‌اندازی کشت و صنعت‌های بزرگ و کوچک می‌توان نسبت به صادرات محصولات کشاورزی به کشورهای منطقه قفقاز و از جمله روسیه اقدام کرد.

وی گفت :همه نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با تعامل و همکاری مصمم هستند تا با تصویب منطقه آزاد تجاری، مسیر توسعه استان را هموار و توسعه بخشند.

همچنین مجید خدابخش به همراه مسئولان از مراحل مرمت و بازسازی مسجد جمعه شهر بیله سوار بازدید کرد و اظهار امیدو اری کرد: بزودی مراحل مرمت این بنای مذهبی به پایان رسیده و مورد استفاده هرچه بهتر نمازگزارن قرار گیرد.

وی همچنین به صورت نمایدن از 20پروژه عمرانی، اقتصادی و خدماتی در شهرستان بیله سوار با اعتبار 316میلیارد ریال پرده برداری کرد.

استاندار اردبیل گفت :پروژه پایاب سد خدآفرین به تنهایی با 3هزار میلیارد تومان بیش از کل پروژه های عمرانی تاریخ استان اعتبار دارد.

 
 
 

ارسال نظرات