خبرهای داغ:
شهردار قم گفت: طبق برنامه تا پایان سال هشت پروژه مهم شهری به بهره‌برداری خواهد رسید که پل میثم، تقاطع سه سطحه 15 خرداد، فاز دوم بلوار مرجعیت، تونل غدیر و رمپ و لوپ پل 9 دی از آن جمله است.
کد خبر: ۸۷۳۶۵۱۸
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در حاشیه مراسم افتتاح و بهره‌برداری از 114 پروژه عمرانی، خدماتی، ترافیکی و رفاهی شهرداری قم که عصر امروز در سالن همایش‌های رضوان شهرداری برگزار شد، با اشاره به افتتاح 114 پروژه شهری در مناطق هشت‌گانه قم اظهار کرد: این پروژه‌ها از اعتبار حداقل 500 میلیون تومان آغاز شده و شامل پروژه‌هایی با اعتبار بیش از 2 میلیارد تومان نیز می‌شود.

وی با اشاره به اجرای نهضت آسفالت در سطح شهر قم، گفت: برنامه داریم تا پایان سال تمام محلات قم را آسفالت کنیم و شرایط خوبی در این زمینه فراهم کنیم.

شهردار قم با بیان اینکه برنامه داریم قریب به 200 هزار تن آسفالت در سطح معابر شهر پخش کنیم، افزود: این مساله یکی از درخواست‌های جدی شهروندان بوده است که تا پایان سال عملی خواهد شد.

وی با اشاره به احداث 30 بوستان جدید در سطح شهر قم،‌ اهمیت مباحث زیست محیطی در شهر را مورد توجه قرار داد و گفت: با توجه به اختصاص پساب به استان برنامه جدی برای توسعه فضای سبز در استان داریم.

سقائیان‌نژاد روند اجرای کمپ‌های زائر، ورودی جعفریه و خرید دستگاه‌های اتوبوس در شهر را مورد توجه قرار داد و گفت: امیدواریم با همدلی و همراهی که در سطح استان وجود دارد شرایط بهتری از نظر خدماتی در شهر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تا پایان سال هشت پروژه بزرگ شهر راه‌اندازی می‌شود، گفت: تا پایان شهریور شاهد بهره‌برداری از پل میثم خواهیم بود و بخشی از مشکلات این منطقه مرتفع می‌شود.

شهردار قم با تاکید بر افتتاح پروژه سه سطحه 15 خرداد تا 10 آذرماه افزود: از امروز باید روزشمار این پروژه نصب می‌شده تا مردم دقیقا در جریان روند پیشرفت پروژه باشند.

وی با بیان اینکه رمپ و لوپ 9 دی و تونل غدیر تا پایان سال راه‌اندازی می‌شود، گفت: پروژه محمودنژاد و فاز دوم بلوار مرجعیت نیز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

سقائیان نژاد با اشاره به برنامه شهرداری برای واردکردن چهار رام قطار به شهر قم، تصریح کرد: اگر این تعداد واگن وارد شهر قم شود می‌توانیم در بخش مترو تا پنج سال آینده نیازها را تامین کنیم.

وی با اشاره به فعال شدن پروژه خط دوم مترو تصریح کرد: در سفر اخیر وزیر اقتصاد به چین بحث ردیف فاینانس قم گنجانده شده و ظرفیت خوبی به شهر قم اضافه خواهد کرد.

شهردار قم با اشاره به برنامه‌های مدیریت شهری در بخش سرمایه گذاری تصریح کرد: دو هتل در شهر در مراحل نهایی مذاکرات سرمایه‌گذاری هستند و با فعال شدن این دو پروژه شاهد مراجعات بیشتر خواهیم بود.

وی از خریداری تله سیژ شهر قم خبر داد و گفت: در بخش تفریحی برنامه‌های متعددی داریم که بخشی از آنها در مراحل نهایی بررسی و طراحی هستند.

سقائیان نژاد با اشاره به طی مراحل نهایی طراحی باغ پرندگان گفت: مذاکرات با سرمایه گذاران آکواریوم شهری قم نیز در حال انجام است و به زودی به سرانجام می‌رسد.

وی با تاکید بر فراهم شدن زمینه توسعه بیش از پیش شهر قم گفت: دورنمای بسیار مطلوب و امیدوارکننده‌ای برای قم متصور هستیم و وحدت و تعامل خوبی در قم برای رفع مشکلات برقرار است.
ارسال نظرات