امام جمعه پارس آباد:

مردمی بودن مسوولان از دستاوردهاي انقلاب است

امام جمعه پارس آباد گفت: مردمی بودن مسوولان و خدمت رسانی بی منت به روستاها و مناطق محروم از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۳۶۵۳۱
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، حجت الاسلام سید سعید رشادی در آیین افتتاح طرح هاي عمرانی و خدماتی شهرستان پارس آباد اظهار داشت: بعد از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، برای اولین بار در تاریخ ایران، مردم روستاهای محروم به برکت انقلاب اسلامی و تلاش مسوولان از نعمت روشنایی برق، آب آشامیدنی و جاده ارتباطی مناسب بهره مند شدند.

وی با بيان اينكه در هيچ جاي دنيا مشاهد نشده كه مسوولي به مناطق محروم رفته و پاي مشكلات مردم بنشيند، انقلاب اسلامی ایران را بزرگترین پدیده قرن دانست و گفت: این انقلاب دستاوردها و برکات مادی و معنوی زیادی به همراه داشته است که استقرار حکومت دینی در کشور و شناخت قرآن و دین اسلام در دنيا از آن جمله است.

امام جمعه پارس آباد مردمی بودن مسوولان، خدمت رسانی بی منت و حذف فاصله میان مردم و دولتمردان، توجه به مساجد و ترویج فرهنگ نماز و حجاب در جامعه را از دیگر دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی بر شمرد و بر حفظ و حراست از این دستاوردها تاکید کرد.

رشادي به پیشرفت های ایران اسلامی در عرصه های مختلف علمی و پزشکی، هوا و فضا، نظامی و اقتصادی اشاره و بیان کرد: این توفیقات و افتخارات با وجود تحمیل جنگ هشت ساله، اعمال تحریم ها و محدودیت ها و شیطنت های نظام سلطه و کشورهای زورگو، به واسطه ی خودباوری و ایمان دانشمندان، تلاش شبانه روزی مسوولان و رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت حاصل شده است و ما باید شکر گزار این دستاوردها و نعمت ها باشیم.

وي، خودباوری را رمز پیشرفت کشور عنوان و بیان کرد: توجه به تولید ملی و بومی و حمایت از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان داخلی باعث آبادانی و توسعه کشور در حوزه های گوناگون می شود.

امام جمعه پارس آباد گفت: با وجود محدودیت منابع مالی به واسطه فداکاری و همت مضاعف اشخاص و مسوولان خدوم، شاهد اجرای طرح های بزرگ در منطقه و کشور هستیم.

رشادي با قدردانی از استاندار اردبیل به خاطر تخصیص اعتبار برای بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی، بهسازی و توسعه فرودگاه پارس آباد و احياي درياچه شهرك مغان، نسبت به حل مشکل عشایر محدوده نشین شرکت های مغان و پارس و کارخانه های نیمه فعال و راکد مستقر در شهرکت صنعتی تاکید کرد.

در اين آيين فرماندار شهرستان پارس آباد نيز از اجرا و تکمیل ۶۹ طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر یکهزار و ۱۱۳میلیارد ریال در اين شهرستان خبر داد و گفت: با عنايت ویژه دولت، پارس آباد مغان به عنوان دومین شهرستان بزرگ استان اردبیل، در زمینه سرمایه گذاری و تخصیص اعتبارات و اجرای پروژه در مکان دوم استان قرار دارد.

اكبر صمدي از تخصیص چهار هزار میلیارد ریال به طرح ملی پایاب خداآفرین در سال جاری خبر داد و افزود: در سال ۹۴ حدود سه هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال و هشت سال قبل از آن کمتر از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای اجرای این پروژه عظیم سرمایه گذاری شده است.

وی تصريح كرد: پایاب سدخداآفرین مهم ترین و عظیم ترین پروژه در سطح استان اردبیل است که با تکمیل و بهره برداری از آن، افزون بر ۶۲هزار هکتار از اراضی دیم منطقه تبدیل به آبی و برای دهها هزار نفر فرصت شغلی ایجاد می شود.

ارسال نظرات