باید در پاسخگویی به مراجعین، بدون تحقیر نمودن افراد، با توجه کامل و احترام به مسائل آنان رسیدگی شود.
کد خبر: ۸۷۳۶۵۸۵
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در آخرین روز از هفته دولت در نشست هم اندیشی با همکاران خود در استانداری زنجان، هفته دولت را فرصت مناسبی جهت ارائه کارنامه دستاوردها و خدمات دولت به مردم دانست و گفت: کارنامه اقدامات دولت در حقیقت، کارنامه دستاوردها و خدمات نظام جمهوری اسلامی است که باید به اطلاع عموم مردم برسد.

مهندس اسداله درویش امیری پذیرش انتقادات سازنده را عامل دستیابی به رشد و کمال در جامعه عنوان نمود و با انتقاد از شرایط نظام اداری در کشور افزود: عدم مطلوبیت وضعیت نظام اداری کشور ناشی از کارکرد 3.5 میلیون کارمند کشوری و لشگری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی از افزایش بی رویه و غیرتخصصی کارکنان دولت در ادارات انتقاد نمود و اظهار داشت: جذب نیروی انسانی در ادارات باید براساس تخصص نیروها و متناسب با کارکرد آنان در سیستم اداری باشد.

استاندار زنجان ازدیاد نیرو در بدنه دولت را یکی از عوامل کاهش بودجه عمرانی دانست و عنوان نمود: در سال 94 از مجموع 158 هزار میلیارد تومان اعتبار بودجه، 28 هزار میلیارد تومان به اعتبارات عمرانی اختصاص یافته بود که تنها 50 درصد از این میزان تخصیص یافت و مابقی جهت تامین یارانه عمومی و اعتبارات جاری و حقوق کارکنان صرف شد.

مقام عالی استان در ادامه به بیان ویژگی های مدیریتی خود و نحوه تعامل با همکاران اشاره نمود و اظهار داشت: اینجانب به مشورت و استفاده از خرَد جمعی در تصمیم گیری ها اعتقاد دارم و ضمن رعایت اصل امانتداری در دریافت اظهارنظرها، وفاداری به اصول کاری در استانداری از سوی همکاران را بسیار مهم می دانم.

استاندار زنجان استانداری ها را ملجاء و پناهگاه مردم و مراجعین دانست و گفت: باید در پاسخگویی به مراجعین، بدون تحقیر نمودن افراد، با توجه کامل و احترام به مسائل آنان رسیدگی شود.

درویش امیری انتشار اخبار مربوط به اختلاس و دریافت حقوق های غیرقانونی از سوی برخی از مدیران را موجب مخدوش شدن اعتبار نظام اداری در بین عموم مردم عنوان نمود و افزود: با انتشار این اخبار اعتماد عمومی از نظام اداری کشور تَرَک برداشته و مردم نسبت به سیستم اداری و قضائی کشور آزرده شده اند.

وی یادآور شد: باید توجه نمود از مجموع مدیران کوشا در نظام اداری کشور تنها تعداد بسیار محدودی اقدام به دریافت حقوق های ننجومی و غیرقانونی نموده اند که ضمن برخورد جدی دولت با متخلفین، حریم سایر مدیران سختکوش نظام که همواره پایبند به قانون بوده اند باید مصون بماند و از حیثیت این مدیران باید دفاع شود.

استاندار زنجان در ادامه این نشست هم اندیشی ضمن استماع پیشنهادات و نظرات برخی از همکاران به ارائه رهنمودهای لازم پرداختند.

ارسال نظرات