خبرهای داغ:
شما نوجوانانی که توفیق پیدا کرده اید در این موقعیت از زمان وارد این وادی شوید خدا را شکر گزار باشید؛ان شاءلله شما از یاران امام زمان"عج" خواهید بود.
کد خبر: ۸۷۳۶۶۰۳
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ گروه یاران رهبری؛آینده سازان کشوری با حجت الاسلام غلامرضا یغموری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج بجنورد دیدار کردند.

حجت الاسلام یغموری ضمن خوشامدگویی به این نوجوانان خاطر نشان کرد:خوشا به حالتان که این لیاقت را پیدا کردید،در این عرصه پا گذاشتید،به وادی مقدس بسیج ورود پیدا کرده اید.تلاش بر این دارید تا زیر بیرق پرچم انقلاب اسلامی خدمتگذاری کنید و از سربازان امام زمان"عج" و رهبری واقع شوید.

وی در ادامه افزود:شما دل های پاکی دارید،خوشحال باشید که خدا شما را دعوت کرده است.هدف تان این باشد که از یاران و سربازان امام زمان"عج" باشید.از خدا بخواهید که که خدا بر توفیق هایتان بی افزاید.

هرچقدر خودتان را به خدا و اهل بیت نزدیک تر کنید،شیطان کم تر می تواند شما رافریب دهد.

یار امام زمان"عج"باید همه ی مشکلاتش را با اعمال صالح و نیکویی که د ارد تحمل کند.

در پایان حجت الاسلام یغموری خطاب به نوجوانان حاضر در جلسه خاطر نشان کرد سه وظیفه ای که باید حواس تان باشد و عملی کنید:1-نماز خواندن تان را رها نکیند 2-تکلیف اصلی شما در حال حاضر درس خواندن است،همان طور که رهبری بر بحث پیشرفت علمی تاکید بالایی دارد تا بتوانید با پیشرفت علمی کشور مان را قوی کنیم.3-احترام به پدر و مادر

ارسال نظرات
پر بیننده ها