مدیرجدید حوزه علمیه امام رضا(ع):

دغدغه اصلی ما درحوزه های علمیه رعایت حق سربازی امام زمان(عج)/ حجره مکانی مقدس برای طلاب

حجت الاسلام فصیحی نیا گفت: اولویت تقویت و کمک به طلاب در مباحثه درس ها است و پس از آن مطالعه و نظم از مواردی است که طلاب با رعایت آنها میتوانند در این مسیر موفقیت های خوبی را کسب کنند.
کد خبر: ۸۷۳۶۶۱۹
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸

حجت الاسلام فصیحی نیا مدیرجدید حوزه علمیه امام رضا(ع) در آستانه بازگشایی حوزه های علمیه در مورد برنامه های آموزشی سال جدید ،در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری خبرگزاری بسیج در کرج اظهار داشت: اولویت تقویت و کمک به طلاب در مباحثه درس ها است و پس از آن مطالعه و نظم از مواردی است که طلاب با رعایت آنها میتوانند در این مسیر موفقیت های خوبی را کسب کنند.

وی افزود: تمام توان و تلاش خود را برای کمک به طلاب متاهل انجام خواهیم داد.

رئیس حوزه علمیه امام رضا(ع) گفت: در نظر داریم محیط حوزه را از حالت اداری خارج کنیم و روحیه انقلابی، جهادی و ایثارگری را در بین طلاب تقویت کنیم.

حجت الاسلام فصیحی نیا سیاست گذاری حوزه علمیه بر اجرای منویات مقام معظم رهبری در راستای بصیرت افزایی و رشد معنوی و اخلاقی طلاب دانست و تصریح کرد: اساتید و کادرحوزه باید عامل اخلاقی و عامل به عمل باشند، تا الگوی درستی برای طلاب حوزه های علمیه باشند.

وی برگزاری جلسات درس اخلاق به صورت هفتگی را نیاز جدی طلاب حوزه های علمیه دانست و تصریح کرد: برگزاری این جلسات متقضی حضور امام جمعه درآن می باشند.

این مقام مسئول تاکید کرد: حجره یک اتاق معمولی نیست و مکان مقدس برای طلاب است.

رئیس حوزه علمیه امام رضا(ع) در پایان با اشاره به اینکه سرباز ولایت هستم و خواهم بود و هیچوقت سنگر خود را ترک نخواهیم کرد خاطر نشان کرد: ما میخواهیم در این مکان مقدس حق سربازی امام زمان(عج) را رعایت کنیم و این یکی از دغدغه های اصلی ما در حوزه های علمیه است.

گفتنی است: حجت الاسلام فصیحی نیا مقدمات را در حوزه علمیه بناب محضر آیت الله عبدالمجید باقری بنابی گذرانده اند و پس از آن به قم رفته و سطوح بالا تر را در مدرسه فیضیه تحصیل کرده و در همان مکان شروع به تدریس کرده اند و 3سال سابقه تدریس و مدریت در حوزه علمیه مراغه را در کارنامه طلبگی خود دارند.

خبرنگار بسیجی: مهدی علیدوستی


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار