در گفتگو با بسیج : اولین دوره مسابقات پروازی بسیج برگزار می شود
سرهنگ جلیلیان از میزبانی شهر محمودآباد مازندران در مسابقات باشگاه هوایی بسیج سراسر کشور در تاریخ 14 الی 17 شهریور ماه خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۶۶۵۵
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹
 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،  معاون تربیت بدنی سپاه کربلا در گفتگو با بسیج مازندران از اجرای اولین دوره مسابقات باشگاه هوایی بسیج کشور با شرکت 31 استان خبر داد.
 سرهنگ پاسدار میر جمال جلیلیان گفت:  مسابقات باشگاه هوایی بسیج کشور شامل پرواز با کایت و  پاراگلایدر است که در شهر سرخ رود شهرستان محمود آباد مازندران انجام می شود.
 این مسئول افزود:  در مسابقات باشگاه پروازی (هوایی) بسیج حدود 120  نخبه ورزشکار حضور دارند که مازندران به سبب میزبانی  و  برخورداری از خلبانان زبر دست در مسابقات امتیاز ویژه ای دارد.
 سرهنگ جلیلیان اظهار کرد: انتظار می رود با اجرای این گونه مسابقات  مراحل رشد و پیشرفت  نیروهای باشگاه هوایی  استان برای کاربردی نمودن و ارتقاء توان عملیاتی فراهم گردد.
 معاون تربیت بدنی سپاه کربلا از برگزاری برنامه های فرهنگی در ایام مسابقات باشگاه هوایی بسیج کشور در سرخ رود افزود:  انشاء الله قرار است  باتفاق مسئولین و تعدادی از ورزشگاران باشگاه هوایی از خانواده های معزز شهدای دفاع مقدس و مدافعین حرم مازندران دیدار به عمل آوریم.
 وی عیادت از جانبازان را هم در زمره برنامه روز افتتاحیه مسابقات باشگاه هوایی دانست و اشاره کرد:  نورافشانی(فشفشه) و برپایی جنگ شادی و احیا روحیه شور و نشاط در سواحل سرخ رود  مبین توجه تربیت بدنی سپاه به مباحث فرهنگی و ارتقاء  معنویت در کنار تربیت بدنی است.
 معاون تربیت بدنی سپاه کربلا یادآور شد: در برنامه افتتاحیه مسابقات باشگاه هوایی بسیج سراسر کشور  سردار فضلی به عنوان میهمان ویژه حضور خواهند داشت.
وی با توجه به سطح بالای مسابقات و حضور نخبه گان باشگاه هوایی استان در این دوره ابراز امیدواری کرد  تا تیم پروازی بسیج مازندران مراتب برتر  را از آن خود نماید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها