به مناسبت گرامیداشت هفته دولت:

افتتاح درمانگاه خیرساز حنیفه لو در شهرستان خرم دره

به مناسبت هفته دولت درمانگاه خیرساز حنیفه لو در شهرستان خرم دره با زیربنای ۵۰۰ مترمربع ۶۰۰ میلیون تومان هزینه، افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۳۶۶۹۷
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، به مناسبت هفته دولت و همزمان با ششمین روز از گرامیداشت این هفته چندین طرح و پروژه عمرانی در حوزه های راه وشهرسازی،بهداشت ودرمان ،بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولین استان و شهرستان به بهره برداری رسید.

گفتنی است، کلنگ عملیات اجرایی طرح هادی در روستای انجیلین از توابع بخش مرکزی که از روستاهای هدف گردشگری خرم دره است به زمین زده شد.

بهره برداری از روکش آسفالت ، بازگشایی ، جدولگذاری معابر روستای رحمت آباد به متراژ ۴۲۵۰ متر مربع با اعتبار ۴۵۰ میلیون تومان و همچنین روکش آسفالت ، نصب علائم و تعریض جاده به طول ۵/۵ کیلومتر با ۱ میلیاردو ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار و بهره برداری از هزار پانصد پانزدهمین واحد مقاوم سازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستای رحمت آباد از جمله پروژه هایی بود که در شهرستان خرم دره انجام شد.

همچنین برنامه های هفته دولت ، روکش آسفالت راه روستای قلعه حسینیه به طول یک کیلومتر با عتبار هزینه شده ۱۰۰ میلیون تومان و بهره برداری از پروژه زیرسازی و آسفالت معابر این روستا به طول ۷ کیلومتر با عتبار مصرفی ۱۷۵ میلیون تومان وافتتاح ساختمان درمانگاه حنیفه لو از دیگر پروژه هایی بود که مردم خرم دره شاهد در ششمین روز از هفته دولت بهره برداری از آنها بودند.

برای احداث این درمانگاه خیر ساز با زیربنای ۵۰۰ مترمربع ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

در ششمین روز همچنین پروژه کلنگ اجرای طرح هادی دیواره حفاظتی رودخانه ،اجرای سنگفرش و جدولگذاری معابر روستای انجلین با ۱۰۰۰ میلیون ریال ازمحل اعتبارات استانی در محل این روستا به زمین زده شد.

ارسال نظرات