دولت یازدهم به توسعه روستاها تاکید ویژه دارد و با آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید طرح های بسیار قابل توجهی انجام شده است.
کد خبر: ۸۷۳۶۶۹۸
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرماندار زنجان گفت: دولت یازدهم به توسعه روستاها تاکید ویژه دارد و با آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید طرح های بسیار قابل توجهی انجام شده است.

فرخی به پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت در استان زنجان اشاره کردو افزود: طی این هفته ۲۵۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان در سطح شهرستان زنجان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

وی اظهار داشت: ۱۹۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۸۰ میلیارد تومان در هفته دولت در سطح شهرستان زنجان به بهره برداری می رسند و عملیات اجرایی ۵۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان آغاز می شود.

فرماندار زنجان تصریح کرد: همزمان با هفته دولت واحد تولیدی کاغذ و مقوای «راشا کاسپین» با اعتباری بالغ بر چهار هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار و همچنین واحد تولیدی«کیا شیمی» با ۷۰ میلیارد ریال در هفته دولت به بهره برداری رسید.

فرخی با بیان اینکه همزمان با هفته دولت طرح های چهار بانده کردن محور زنجان به میانه، زنجان به بیجار و زنجان به دندی و زنجان به تهران به بهره برداری می رسند، تاکید کرد: شرکت سیم و کابل نور زنجان با ۶۳ میلیارد ریال اعتبار و در بخش آب نیز پروژه آب‌رسانی به چهار شهر زنجان با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: توجه به توسعه روستاها اولویت دولت تدبیر و امید است و تاکنون اقدامات خوبی هم درروستا هاانجام شده است و تاکنون طرح های گازرسانی، تامین آب شرب، راه روستایی و طرح هادی را در روستاها استان اجرا کرده است.

فرماندار زنجان تصریح کرد: طی سال ۹۳ حدد ۱۳۵ روستای استان زنجان مشکل آب آشامیدنی داشتند که با اقدامات انجام گرفته تامین آب شرب خیلی از روستاها حل شد و در حال حاضر تنها ۱۸ روستا مشکل آب آشامیدنی دارند.

ارسال نظرات