گت بابایی از برگزاری اولین دوره کارگاه آموزشی تربیت تعالی بسیج ویژه مدیران عقیدتی سیاسی و نظارت سطح حوزه های مقاومت 6 شهر شرقی و مرکزی مازندران در ساری خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۶۸۱۱
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مدیر برنامه ریزی آموزش عقیدتی سیاسی سپاه کربلا در گفتگو با خبرنگار بسیج این سپاه گفت: به منظور تحکیم و ارتقاء پایه های معرفتی، بصیرتی و عقیدتی مدیران مربوطه در سطح حوزه های مقاومت بسیج مازندران و عمق بخشی  و استحکام اساس اعتقادی بسیج اولین دوره آموزش در سپاه کربلا در حال انجام است.
هادی گت بابایی تقویت باور های دینی، رشد فضائل اخلاقی و معنوی مخاطبان را از اهداف دوره آموزشی یاد کرد و اظهار داشت: مصونیت پذیری  نسبت به فرایض دینی، ارزشی، اسلامی، تقویت روحیه  ولایتمداری و ولایتپذیری از عمده اهداف عقیدتی است.
 فرزند شهید گت بابایی ایجاد و تقویت روحیه ایثار، مقاومت و شهادت با تکیه بر معارف قرآن و سیره معصومین(ع) را در اجرای دوره ها موثر برشمرد و یادآور شد: تربیت تعالی بسیج با محوریت مدیران عقیدتی و نظارت حوزه ها با سر فصل مشخص در قالب دوره آموزشی  در مرکز تداوم آموزش باقر العلوم سپاه کربلا طی دو روز برگزار می شود.
وی بیان اینکه 70 مدیر عقیدتی و نظارت حوزه های  مقاومت بسیج از 6 شهر گلوگاه، بهشهر، نکا، میاندرود، جویبار و ساری در کارگاه حضور دارند اظهار کرد: این دوره ها در 4 موضوع سبک زندگی، احکام محرم و نامحرم، آسیب های فرا روی انقلاب، عوامل ماندگاری انقلاب و آشنایی با تهدیدات شبکه های مجازی در حال اجراست.
گت بابایی از شرکت 26 خواهر و 44 برادر در گارگاه خبر داد و ادامه داد: دوره آموزشی عقیدتی طی دو روز همزمان و بصورت مجزا برای برادران و خواهران  در ساری انجام می شود.
مدیر برنامه ریزی آموزش عقیدتی سیاسی سپاه کربلا از ارائه گواهی پایان دوره آموزش عقیدتی سیاسی سپاه خبر داد.
 گزارش تصویری : سید حسینعلی تقوی
 
 
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها