خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

راهیان نور دانش آموزی مهم ترین سد در برابر فرهنگ منحط غرب

خبرگزاری بسیج: مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در آیین تجلیل از خادمان راهیان نور استان با بیان اینکه تعلیم و تربیت خط مقدم در جبهه فرهنگی است، از راهیان نور دانش آموزی به عنوان مهم ترین سد در برابر فرهنگ منحط غرب نام برد.
کد خبر: ۸۷۳۶۸۱۷
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌شرقی، جعفر پاشایی افزود: برای داشتن سنگری محکم در برابر هجمه سنگین دشمنان برنامه ریزی مهم ترین مساله است چراکه در برابر دشمن بدون برنامه نمی توان مقابله کرد.

وی توجه به انگیزه و علاقه دانش آموزان و پرهیز از پراکنده کاری را در این راستا از مهم ترین مولفه ها در مقابله با یه تازی دشمنان در فضای مجازی عنوان و بیان کرد: تولید برنامه های غنی و قوی و هم راستا با علایق دانش آموزان قطعا موفقیت های مهمی در پی خواهد داشت.

پاشایی ارائه الگو برای دانش آموزان را از دیگر عوامل در تعلیم و تربیت دینی و درست دانش آموزان برشمرد و اظهار داشت: باید برای دانش آموزان و حضور آن ها در اجتماع الگوهای برتر خود را معرفی کنیم و شهدا مصداق چنین الگوهایی هستند.

وی با تاکید به اینکه حفظ نظام جمهوری اسلامی و اعتلای آن نیازمند انسان های متعهد و آرمان گراست، تاکید کرد: پرداختن به منابع انسانی کارآمد و تربیت آن ها در متون اسلامی تاکید شده و آن ها که در دوران دفاع مقدس نقش آفرین شدند جزو همین انسان ها بودند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه رسالت آموزش و پرورش تربیت انسان های های هم تراز انقلاب است، خاطرنشان کرد: این نهاد در دفاع مقدس این رسالت خود را به خوبی ایفا کرد چنانکه وجود 36هزار شهید دانش آموز نشانگر آن است.


پاشایی با ارائه اجمالی به تعامل آموزش و پرورش با بسیج دانش آموزی و اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی، گفت: سال گذشته 24هزار دانش آموز از آذربایجان شرقی از مناطق عملیاتی بازدید کردند.


ساعتی پیش آیین تجلیل از خادمان راهايان نور با حضور مسئولان آذربایجان شرقی در سالن کنفرانس سپاه عاشورا برگزار و در آن از خادمان راهیان نور تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها