رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: در تیم اقتصادی اصلاحات تعدادی از مشاوران اقتصادی 600 صفحه گزارش برای بهبود اقتصاد به دولت ارائه دادند که یکی از این راهکارها کنار گذاشتن ارزش‌ها برای رسیدن به توسعه اقتصادی بود.
کد خبر: ۸۷۳۶۸۶۲
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در مراسم افتتاحیه هفدهمین اجلاس سالانه بسیج اساتید که امروز در تالار صبای سازمان صداوسیمای خراسان رضوی برگزار شد با اشاره به نگاه رهبر معظم انقلاب به اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: ایشان معتقد هستند که باید برای تحقق این مهم استعدادهای درونی کشور را زنده کنیم.
 
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در برجام معتقد بودند با اینکه می دانیم کشورهای سلطه اهل وفاداری نیستند ولی دولت را از انجام مذاکره منع نمی کنیم ولی در جریان مذاکرات چشمتان به دست آمریکایی‌ها نباشد.
 
آیت الله آملی لاریجانی تصریح کرد: در تیم اقتصادی اصلاحات تعدادی از مشاوران اقتصادی 600 صفحه گزارش برای بهبود اقتصاد به دولت ارائه دادند که یکی از این راهکارها کنار گذاشتن ارزش‌ها برای رسیدن به توسعه اقتصادی بود.
 
وی تصریح کرد: اکثریت افرادی که داعیه اصلاح‌طلبی داشتند و به حساب خود درصدد اصلاح مسیر انقلاب بودند داعیه‌دار مکتب سکولاریسم بودند و با قانون اساسی زاویه داشتند.
 
رئیس قوه قضائیه افزود: سکولاریست‌های دوران اصلاحات باوری به تأثیرگذاری شرعیات در زندگی و جنبه‌های حکومت‌داری نداشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها