نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به اینکه آمریکا جمهوری اسلامی ایران را خطری بزرگ برای خود می داند و در پی ضربه زدن به کشور است،تاکید کرد:قدرت ایران در منطقه برگرفته از عشق مردم به رهبر انقلاب می باشد.
کد خبر: ۸۷۳۶۸۸۴
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵

آیت الله نعیم آبادی، نماینده ولی فقیه استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به حوادث ترکیه و حمایت های آمریکا از فعالیت های ضد اسلامی عبدالله گولن گفت:سیاست ترکیه سیاست پیچیده ای است که خواهان امتیاز از همه کشورها در راستای تجدید حکومت عثمانی است

وی اظهار کرد:رویای پوچ پیوستن ترکیه به اروپا و احیای امپراطوری عثمانی از اشتباهات اردوغان و سران ترک بوده که به کودتا در این کشور ختم شد اما شرایط جهانی و موقعیت کشورهای منطقه جایی برای این اندیشه ندارد.

نعیم آبادی با بیان اینکه امریکا و کشور عربی منطقه در حوادث ترکیه مستقیما دست دارند،افزود: سران ترکیه اگر می خواهند آسیب نبینند باید در سیاست های خود تجدیدنظر کنند و دست از زیاده خواهی بردارند.

وی اشاره به قدرت ایران در منطقه تصریح کرد:ترکیه و هیچ کدام از کشورهای استعمار قدرت رویارویی با ایران را ندارند چرا که این قدرت برگرفته از عشق مردم به رهبر انقلاب است که در حال گسترش در کشورهایی همچون لبنان، یمن، عراق و سایر کشورهای اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه آمریکا امروز جمهوری اسلامی ایران را خطری بزرگ برای خود می داند و در پی ضربه زدن به کشور است،تاکید کرد: ما خیالمان از بازی های ترکیه جمع است چرا که مانند سایر کشورهای مستبد نیز درصدد دست اندازی به کشورمان بودند اما خودشان از میدان حذف شدند.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به شیطنت های آمریکا برای ضربه زدن به قدرت اسلامی بیان کرد:مرگ آمریکا نزدیک است لذا مسلمانان و مردم آزادی خواه باید منسجم تر و با اتحادی بیش از گذشته قدرت خود را در منطقه حفظ کنند.

وی با بیان اینکه منطق ایران مورد قبول دنیاست، خاطرنشان کرد:ماهیت آمریکا و سیاست خارجی آن جنگ بی پایان است و زندگی آمریکا با دزدی جهانی و سطه است که این منطق در جهان جایگاهی ندارد.

ارسال نظرات