بیش از ۹۳ درصد خانوارشهری خدابنده از نعمت گاز بهره‌مند شدند که از ۷ شهر خدابنده ۶ شهر از نعمت گاز بهره‌مند است.
کد خبر: ۸۷۳۶۹۵۳
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در آئین افتتاحیه پروژه‌های شرکت گاز استان زنجان در روستای شهیدآباد خدابنده با اشاره به اینکه از ۷ شهر خدابنده ۶ شهر از نعمت گاز بهره‌مند است، گفت: بیش از ۹۳ درصد خانوارشهری خدابنده از نعمت گاز بهره‌مند شدند

سید سعید عسگریان با بیان اینکه مساحت شهرستان ۵ هزار و ۱۵۱ کیلومتر مربع معادل ۲۳٫۲ درصد از مساحت کل استان است جمعیت شهرستان را ۱۶۹ هزار و ۵۵۳ نفر معادل ۱۶٫۷ درصد جمعیت کل استان زنجان عنوان کرد.

وی اظهار داشت: خانوار شهری بهره‌مند از گاز طبیعی شهرستان ۹۳٫۲ درصد و مقدار خطوط انتقال گاز موجود ۵۶٫۶۹ کیلومتر به ثبت رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان مقدار شبکه‌های تغذیه و توزیع گاز در شهرستان ۷۸۹٫۱۲ کیلومتر است افزود: تعداد علمک‌های گاز نصب شده در شهرستان ۲۱ هزار و ۷۸۹ مورد گزارش شده است.

عسگریان تعداد ایستگاه‌های موجود در شهرستان خدابنده را ۴۶ مورد اعلام کرد و افزود: ۴ جایگاه سی.ان.جی در شهرستان خدابنده به بهره‌برداری کامل رسیده است.

وی میزان مصرف‌کنندگان شهری و خانگی بهره‌مند از گاز را ۱۷ هزار و ۷۰۷ مورد دانست و خاطرنشان کرد: ۳۰ واحد صنعتی و ۱۱ هزار و ۹۴۰ مصرف‌کننده روستایی در شهرستان خدابنده از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان میزان اعتبار لازم برای اجرای پروژه گازرسانی به ۳ مجموعه تولیدی و مجتمع مسکونی در شهرستان خدابنده یک میلیارد و ۹۴۳ میلیون ریال است.

ارسال نظرات