با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، امام جمعه اشکذر، فرماندار اشکذر، جمعی از مسئولین شهرستان اشکذر و اقشار مختلف مردم بوستان بانوان اشکذر افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۳۶۹۵۷
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، امام جمعه اشکذر، فرماندار اشکذر، جمعی از مسئولین شهرستان اشکذر و اقشار مختلف مردم بوستان بانوان اشکذر افتتاح شد.
مهدی جعفری پور شهردار اشکذر در ابتدای این مراسم ضمن تشکر ازتمام افرادی کهبا حمایت های خود زمینه احداث این بوستان را فراهم نمودندگفت:اگرچه تاقبل نتوانستیم برای بانوان فضای اختصاصی ایجاد کنیم اما بی‌شک این بوستان به لحاظ کیفیت و امکانات و تجهیزات گامی کوچک در راستای توجه به نیاز های بحق بانوان می باشد.
وی افزود: بوستان بانوان در راستای ایجاد یک محیطی امن و آرام برای ورزش بانوان در مساحت ۲۰ هزار متر مربع و با امکاناتی نظیر فروشگاه، آلاچیق ، اتاق نوازد، وسایل ورزشی کودکان،تجهیزات ورزش صبحگاهی، دوچرخه سواری، تنیس روی میز و زمین والیبال احدث شده است.
محمدعلی شاه حسینی فرماندار اشکذر طی سخنانی بانوان را تاثیرگذارترین قشر بر سلامت جامعه دانست و گفت: باید به اوقات فراغت وتفریحات بانوان به عنوان قشری که نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می دهد توجه ویژه ای شود که بوستان بانوان یکی از اقدامات در این زمینه می باشد تا بانوان بتوانند بدون هیچ گونه محدودیتی فعالیت های مختلف ورزشی و فرهنگی داشته باشند.
ارسال نظرات