خبرهای داغ:
مدیرکل امور بانوان استانداری قم خبر داد

برگزاری ویژه‌برنامه دفاع مقدس برای بانوان استان قم در هفته دفاع مقدس

مدیرکل امور بانوان استانداری قم گفت: در هفته دفاع مقدس،‌ علاوه بر برنامه‌های جمعی و عمومی، مجموعه برنامه‌هایی نیز ویژه بانوان قمی برگزار خواهد شد که غبارروبی قبور بانوان شهیده قم از جمله این برنامه‌هاست.
کد خبر: ۸۷۳۶۹۶۷
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، معصومه ظهیری در جلسه ستاد برنامه‌ریزی برگزاری سی‌ و ششمین بزرگداشت هفته دفاع مقدس که با هدف تنظیم ساختار برنامه‌ها و اعلام مراسم‌های نهاد‌های مختلف در طی هفته دفاع مقدس در سال جاری، ظهر امروز با حضور مسؤولان سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف در تالار امام جواد(ع)‌ استانداری برگزار شد، ضمن نثار درود به روح مطهر امام راحل و شهدای ایران به ویژه شهدای دفاع مقدس و 129 بانوی شهید استان قم، اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس،‌ علاوه بر برنامه‌های جمعی و عمومی، مجموعه برنامه‌هایی نیز ویژه بانوان استان قم برگزار خواهد شد.

مدیرکل امور بانوان استانداری قم ادامه داد: غبارروبی قطعه‌ای از گلزار شهدا که بانوان شهیده در آن آرمیده‌اند و پختن‌ آش،‌ بخشی از برنامه‌هایی است که در هفته دفاع مقدس در سال جاری از طرف ستاد برگزاری سی و ششمین بزرگداشت هفته دفاع مقدس، ویژه بانوان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در بخشی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس که ویژه بانوان در نظر گرفته شده است قرار است محصولات فرهنگی در بین مردم به فروش برسد و بخشی از هزینه‌ حاصل از فروش محصولات، به خانواده‌های بی‌بضاعت تقدیم می‌شود و بخشی از آن نیز صرف انجام کار‌های فرهنگی در همان محله یا مرکز شود.

ظهیری با اشاره به تقارن آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس عنوان کرد: طی هماهنگی که با دانشگاه‌ها و چند حوزه علمیه در سطح قم داشته‌ایم، برنامه‌هایی نیز ویژه دانشجویان و طلاب در طول هفته دفاع مقدس برای آنان برگزار خواهد شد.

مدیرکل امور بانوان استانداری قم ادامه داد: درصدد انجام مقدمات لازم در راستای برپایی نمایشگاه در برخی از پایگاه‌های بسیج زنان واقع در سطح استان قم هستیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار