عضو شورای مرکزی سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور در گفتگو با «بسیج»:

سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور، جنگ صنعتی و تولیدی را راهبری کند

عباس محزون گفت: سازمان بسیج مهندسین صنعتی در شرایطی که رکود اقتصادی حاکم شده است و در این جنگ تولیدی و صنعتی که راه‌اندازی شده است حامیان اقتصاد مقاومتی اعم از تولید کنندگان و صنعتگران را کمک نمایند.
کد خبر: ۸۷۳۶۹۷۰
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷

 عباس محزون عضو شورای مرکزی سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: متاسفانه کالاهای قاچاق  پس از اینکه شناسایی و کشف می‎شوند و پس از آن قاچاقچیان مجدد همان کالاهای قاچاق را از سازمان اموال تملیکی خریداران می‌کنند.

وی با بیان اینکه از برگشت کالای قاچاق به بازار جلوگیری شود افزود: اصل مبارزه با کالاهای قاچاق دچار اشکالات متعددی است، کالای قاچاق نباید دوباره به بازار بازگردد و توسط قاچاقچیان توزیع شود لذا امام خامنه‌ای تاکید داشتند سوزندان کالای قاچاق در انظار عمومی و در محلی که کشف شده است صورت بگیرد.

 محزون در خاتمه افزود: انتظار می‌رود سازمان بسیج مهندسین صنعتی و جامعه مهندسان بسیجی در شرایطی که رکود اقتصادی حاکم شده است و با واردات کالاهای قاچاق که کیفیت مطلوبی ندارند مواجه شده‌ایم در این جنگ تولیدی و صنعتی که راه‌اندازی شده است همچون دفاع مقدس اتاق فکر و حرکات جهادی را بیش از پیش در نظر بگیرند تا بتوانند حامیان اقتصاد مقاومتی اعم از تولید کنندگان و صنعتگران را کمک نمایند.

ارسال نظرات