جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان خبر داد:

برگزاری جشنواره استانی مالک اشتر در گیلان

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان گفت: جشنواره استانی مالک اشتر در گیلان با معرفی رده های موفق تر برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۳۷۰۴۶
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲

سردار کاظمی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، اظهار کرد: بی شک یکی از دستاوردهای مهم و ارزشمند اشراف برای هر فرمانده ایجاد شناخت عمیق، ‌آگاهی از وضعیت و اشراف بر مجموعه تحت امر است.

وی افزود: تغییرات سریع و بروز در محیط پیرامونی، تغییر در نوع و جهت تهدیدات ما را براین وا می دارد که با رصد و پایش مستمر و بروز مجموعه تحت امر نسبت به نقاط ضعف و نقص سازمان خود شناخت پیدا کرده و ‌مجموعه تحت امر را متناسب با وضعیت جدید تهدیدات سازماندهی نموده ،‌آمادگی و توان رزم خود را همواره در بهترین شرایط قرار دهیم .

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان اهداف اشراف را رشد و تعالی و ارتقاء کمی و کیفی اشراف فرماندهی (ارتقاء پایش وضعیت و عملکرد سازمانی)، تقویت شایسته سالاری از طریق برگزاری جشنواره سالانه مالک اشتر، ایجاد بانک های اطلاعاتی در حوزه تخصصی و اهتمام به برطرف نمودن معایب و پیگیری نواقص ابلاغی بیان کرد.

کاظمی پور معرفی الگوی سازمانی برای حرکت جهادی و انقلابی سایر رده ها، ارتقاء سطح خود آگاهی و خود ارزیابی در سنجش عملکرد سازمان و توسعه شایستگی های سازمانی همراه با ارتقاء فرهنگ پاسداری را از راهبردهای اشراف دانست.

وی با بیان اینکه تعیین رده های موفق تر از طریق فرآیند ارزیابی اشراف و سنجش عملکرد سازمانی  صورت می پذیرد اضافه کرد: فرآیند اشراف مجموعه اقدامات و مراحل صورت گرفته در دوره های زمانی معین جهت تامین اشراف فرماندهی است که توسط کارگروه های تخصصی،‌ متشکل از معاونین و کارشناسان بوده و مسئول ارزیابی عملکرد رده زیر مجموعه خود براساس اندازه گیری مولفه های تدوین شده است.

 جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مولفه های ارزیابی رده ها به دو حوزه کلی شامل مشترک و ماموریتی تقسیم می شود گفت: حوزه های عمومی و مشترک که شامل 17 شاخص بودند شامل برنامه و بودجه، امور عملیاتی، آماد و پشتیبانی، فناوری و اطلاعات، مهندسی، بهداشت و درمان، ایمنی و اقدامات تامینی، فرهنگی خانواده، بازرسی و تعالی فرماندهان، تحول و تولید دانش و امور پژوهشی و ...هستند.

کاظمی پور حوزه های ماموریتی را شامل ماموریت های دفاعی، ماموریت های امنیتی، اشراف اطلاعاتی، تشکیل و اداره بسیج، مقابله با تهدیدات نرم و عمق بخشی داخلی و محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه جشنواره مالک اشتر در سطوح فرماندهی کل سپاه، نیروها، ‌سازمان بسیج و رده های فرماندهی کل، سپاه های استانی و قرارگاه ها، مناطق دریایی برگزار می شود افزود: جشنواره مالک اشتر سپاه قدس گیلان طی هفته آینده در سپاه قدس استان گیلان برگزار می شود.

کاظمی پور خاطرنشان کرد: در جشنواره استانی 99 رده موفق تر در بخش بسیج و 32 رده موفق تر در بخش سپاه مورد تشویق قرار می گیرند که رده های موفق تر مفتخر به دریافت لوح تقدیر و لوح افتخار سازمانی از فرمانده سپاه قدس گیلان می شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار