خبرهای داغ:
نماینده مجلس خبرگان با حضور در منزل شهید ابوذرامجدیان، با خانواده این شهید دیدار کرد.
کد خبر: ۸۷۳۷۰۷۳
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سنقر، آیت الله محمود محمدی عراقی ، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد حسینی کیا نماینده مردم شهرستان سنقر در مجلس شورای اسلامی ونماینده ولی فقیه در این شهرستان با حضور در منزل دانشجوی شهید ابوذر امجدیان مدافع حرم حضرت زینب (س)  با خانواده این شهید دیدار کردند.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری آیت الله محمود محمدی عراقی شهدای مدافع حرم را از بندگان خالص خداوند دانست و اظهار داشت: شهدای مدافع حرم با اخلاص و نیت پاک به مقابله با گروههای تکفیری رفتند و برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) به شهادت رسیدند .


عضو خبرگان رهبری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: هدف دشمنان، همه‌ مقدسات اسلام و ارزشهای  اسلام است و کسانی  که از این ارزشها دفاع می کنند مقام بسیار والایی دارند و شهدای مدافع حرم در نزد پرودگار و مردم ولایتمدار از منزلت والایی برخوردارند .


وی خاطر نشان کرد: شهدای مدافع حرم عظمت شهادت رابه قدری والا می دانستند که برای دفاع از ارزشهای انسانی و اسلامی با حضور در جبهه های مبارزه با دشمنان اسلام به جنگ با تکفیری ها رفتند وشهادت را والاتر از همه چیز می دانستند .

گفتنی است شهید ابوذر امجدیان اول  آبانماه سال 1394 ساعت ساعت هشت و نیم صبح در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س) و در روز تاسوعاي حسيني دعوت حق را لبیک گفت و به لقاء خداوند شتافت.
ارسال نظرات