رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر مرزی آستارا خبر داد:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر مرزی آستارا گفت: فیلم کوتاه داستانی "کلاغ پر" توسط هنرمندان شهرستان با محوریت شهید مدافع حرم جهانگیر جعفری نیا تولید شد.
کد خبر: ۸۷۳۷۰۸۶
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۰

ابوطالب جوان در گفتگو با خبرنگار بسیج از گیلان، اظهار کرد: کار ساخت فیلم کوتاه "کلاغ پر" که با محوریت فرهنگ ایثار و شهادت توسط هنرمندان شهرستان آستارا آغاز شده بود، به پایان رسید.

وی ادامه داد: نویسنده و کارگردان این فیلم کوتاه که با رویکرد پاسداشت مقام شامخ شهدای مدافع حرم تولید شده است، «بابک مجیدی» هنرمند جوان شهرستان می باشد.

وی اضافه کرد: این فیلم کوتاه، داستان چندین دختر بچه می باشد که با شادی و خنده مشغول بازی کلاغ پر هستند و پس از چند لحظه کلمه «بابا» را بر زبان می آورند و یکی از کودکان نیز برای بالا بردن دست خود دچار تردید می شود و...

جوان در بخش دیگر سخنان خود به ادامه موضوع این فیلم کوتاه اشاره کرد و توضیح داد: تابلوی که مزین به نام «شهید جهانگیر جعفری نیا» اولین شهید مدافع حرم شهر لوندویل، از توابع شهرستان آستارا که به دلیل موقعیت شغلی، پس از سال ها ساکن شهرستان انزلی می شود، در ورودی کوچه محل بازی بچه ها، مسیر این فیلم کوتاه را تغییر می دهد.

وی خاطر نشان کرد: فریده هل عطایی، ابراهیم جنگجو، سوزان وصالی، هومن مجیدی، دینا مصطفوی، الین سنجریان، آمیتیس حسن زاده، حدیثا عظیمی، کتایون زینعلی مقدم، تارا معراجی و مهدیه موسی زاده از بازیگران این فیلم هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان از عوامل این فیلم کوتاه سخن گفت و تصریح کرد: الناز سیف الهیان (دستیار کارگردان)، معین سنجریان (تصویر بردار)، سیامک حسن زاده (بازیگردان) و یاسر هژبری (مسئول کرین) از دیگر عوامل تولید این فیلم می باشند.

ارسال نظرات