مدیرعامل شرکت مخابرات استان کردستان:

کردستان رتبه دوم کشوری را در سرمایه گذاری بخش مخابرات کسب کرد

مدیرعامل شرکت مخابرات استان کردستان عنوان کرد: این شرکت در سرمایه گذاری بخش مخابرات در هفته دولت امسال رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۸۷۳۷۱۰۹
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، آزاد حکمت امروز در کارگاه آموزشی بهره‌مندی از مزایای استفاده از ویدیو کنفرانس که در راستای کاهش هزینه های، ریسک پذیری و تحقق شعار سال در سنندج برگزارشد، گفت: شرکت مخابرات استان کردستان با ۴۲۶ پروژه و اعتباری بالغ بر ۱۲۱ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در بخش مخابرات در هفته دولت امسال رتبه دوم کشور را کسب کرد.

وی افتتاح ۲۱۸ آنتن BTS، ۳۲ پروژه فیبر نوری و ۱۴ پروژه دیتا،۵۴ مرکز سویچ و ۱۰۸ پروژه در حوزه ساختمان، wll، رادیو را از جمله پروژه های این شرکت در هفته دولت ذکر کرد.

وی اظهارداشت: این اقدامات و موفقیت ها با وجود محدودیت های مالی استان و به همت تلاش شبانه روزی کارکنان مخابرات انجام شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان کردستان ادامه داد: شرکت مخابرات استان در حوزه دیتا در استان ۲۲ میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده و ظرفیت انتقال را به ۵۴ برابر افزایش داده است.

حکمت از انعقاد تفاهم نامه ای سه جانبه مابین وزارت تعاون و ارتباطات و استانداری کردستان خبرداد و گفت: این تفاهم نامه در راستای محرومیت زدایی روستاها و ارائه خدمات مخابراتی به ۱۱۹ روستا منعقد شده که اعتبار پیش بینی شده برای تحقق این مهم هم ۵۷ میلیارد است.

وی بیان کرد: تا پایان سال ۱۵۶ سایت ۴G را راه اندازی می کنیم و ۱۵۶ سایت ۳G دیگر نیز به تعداد سایت های کنونی افزوده می شود

ارسال نظرات
آخرین اخبار