ا حضور مردم و خانواده شاهد

یادواره شهدای سه روستای بخش اورامان برگزار شد

یادواره شهدای سه روستای بخش اورامان (کماله، ویسان و رودبر) با حضور مردم این روستاها و خانواده شاهد برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۳۷۱۱۰
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سالار فتحی بخشدار اورامان امروز در یادواره شهدای سه روستای بخش اورامان ( کماله، ویسان و رودبر) با اشاره به این سخن معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) که «زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست»، افزود: هدف اصلی از برگزاری یادواره شهدا گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز انقلاب اسلامی و انتقال ارزش‌های انقلاب به نسل‌های جوان و آینده است.

وی با بیان اینکه همه ملت ایران مدیون خون پاک شهدا است، ادامه داد: عزت و افتخار ایران اسلامی و ملت غیور آن ثمره و برکت خون ریخته شده هزاران شهید گلگون کفن است.
بخشدار اورامان اضافه کرد: امنیت و آسایش کنونی ملت ایران که در سراسر جهان مشابه آن وجود ندارد و همه ملت های جهان آرزوی آن را دارند در نتیجه ایثار و رشادت های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس به دست آمده است.
او افزود: امروز نام ایران و پرچم مقدس آن در جهان با عزت و افتخار برافراشته شده است و هیچ ابرقدرت و حکومتی نمی تواند به آب و خاک آن چشم طمع بدوزد و این مهم از برکت شهدای عزیز ما است.
وی بر لزوم نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت طلبی در جامعه تاکید کرد و گفت: تا زمانی که این فرهنگ ایثار و شهادت طلبی در بین ملت ایران وجود دارد، دشمنان از نام ایران هراس دارند و جرات دخالت و حمله به کشور ما را نخواهند داشت، چرا که می دانند ملت ایران اسلامی شهادت در راه حفظ نظام و انقلاب اسلامی را افتخاری بزرگ می دانند.
فتحی بر ضرورت تکریم خانواده های معزز و معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان تاکید کرد و گفت: این عزیزان وارثان خون پاک شهدا هستند و وظیفه همه ملت ایران و در راس انها مسئولان خدمتگزار نظام، تجلیل و قدردانی و رسیدگی به درخواست ها و مشکلات آنها است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز سرشماری نفوس و مسکن در مهرماه سال جاری در منطقه اورامان همزمان با سراسر کشور، بر لزوم همکاری مردم با ماموران سرشماری و ارائه اطلاعات صحیح و دقیق تاکید کرد و افزود: لازمه برنامه ریزی های صحیح و بودجه ریزی های کلان کشوری اجرای سرشماری و داشتن اطلاعات صحیح و دقیق از خانوارها است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار