معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گیلان:

جدیت در امربه و معروف و نهی از منکر عامل جلوگیری از ناهنجاری است

معاون فرهنگی،آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: برخورد و جدیت در امربه و معروف و نهی از منکر موجب جلوگیری از گسترش ناهنجاری اجتماعی و آسیب های ناشی از آن می‌شود.
کد خبر: ۸۷۳۷۱۱۵
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۱

حجت‌الاسلام سید حسین گلمیرزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر اظهار کرد: این دو بزرگوار الگوی ماندگاری برای کارکنان، دولت مردان و آمرین به معروف و ناهین از منکر هستند، چرا که در آن فضای غبارآلود بعد از انقلاب از امام، روحانیت و ارزشهای اسلامی دفاع کردند.

وی با تاکید بر رعایت احترام و عزت در نهی کردن افراد و رعایت مراتب امر به معروف و نهی از منکر، گفت: برخورد و جدیت در امربه و معروف و نهی از منکر موجب جلوگیری از گسترش ناهنجاری اجتماعی و آسیب های ناشی از آن می‌شود.

معاون فرهنگی،آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اهمیت موضوع امر به معروف و نهی از منکر به‌ عنوان یکی از ارکان اساسی بسط و گسترش و تبلیغ دین، تصریح کرد: اگر هر یک از ما در جایگاهی که حضور داریم، به وظیفه خود در قبال امر به معروف و نهی از منکر عمل کنیم، بسیاری از مشکلات جامعه از میان خواهد رفت.

حجت الاسلام گلمیرزاده در پایان مسئولیت گریزی و اسراف را از منکرات مهم اداری دانست و نسبت به تبلیغ در خصوص امانت داری و رعایت حقوق همکاران تأکید کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار