نماینده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت:در جریان سفر رییس جمهوری به استان اردبیل قول مساعدی نسبت به پیگیری تکمیل راه آهن اردبیل داده شد اما وزارت راه و شهرسازی تاکنون حتی یک قدم در این زمینه برنداشته است.
کد خبر: ۸۷۳۷۱۴۴
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۰

نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرعین با انتقاد از نبود توجه مناسب به زیرساخت های اولیه در استان اردبیل گفت: در زمینه پروژه راه آهن اردبیل – میانه حرفی برای گفتن وجود ندارد چرا که در حد وعده باقی مانده و مسوولان در برابر پرسش های مردم تنها باید سر به زیر بیاندازند.

محمد فیضی با بیان اینکه مقصر عدم تکمیل راه آهن اردبیل وزیر راه است افزود: در جریان سفر رییس جمهوری به استان اردبیل نیز قول مساعدی نسبت به پیگیری تکمیل این پروژه داده شد اما وزارت راه و شهرسازی تاکنون حتی یک قدم در این زمینه برنداشته است.

وی خواستار اختصاص درآمدهای حاصل از استان ها به خود آنها شد و اظهار کرد: بخشی از منابع ارزی یا ریالی صندوق توسعه ملی باید در قالب برش استانی در چارچوب برنامه ششم توسعه مطرح شود.

فیضی با تأکید به محدودیت اعتبارات شهر سرعین افزود: درجه‌بندی شهرداری‌ها در شهرهای زیر پنج هزار نفر انجام نشده در حالی که به جمعیت سیار و شناور این شهر توجه نمی‌شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی نیز تأکید کرد: وقتی شهری با پنج هزار نفر جمعیت، ۳۰ هزار نفر مسافر را اسکان می‌دهد باید مورد حمایت قرار گیرد.

وی گفت :پیشنهاد اختصاص بودجه برای 14 شهر نمونه گردشگری کشور که سرعین نیز جزو آنها است در کمیسیون بودجه مطرح شده است که امیدواریم با حمایت دیگر شهر ها محقق شود.

وی تصریح کرد:در سفر اعضای کمیسیون بودجه به شهر سرعین نمایندگان دیدند که این شهر چندین برابر ظرفیت خود جذب گردشگر دارد و باید با نگاه ملی به سرعین توجه کرد.

دبیر کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه مخالف یارانه هستم گفت: قرار است دولت حذف یارانه افراد با درآمد سالانه 35 میلیون تومان را در دستور کار قرار دهد تا بستر حذف یارانه‌های دهک‌های بالای جامعه شکل بگیرد بنده نیز با یارانه مخالف هستم و این اعتبار کلان به بخش های تولید و عمران اختصاص یابد.

ارسال نظرات