استاندار اردبیل:دولت تدبیر و امید هم در داخل کشور و هم در عرصه بین المللی توسط برجام برای ملت ایران آرامش را ایجاد کرد.
کد خبر: ۸۷۳۷۱۵۱
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، استاندار اردبیل در مراسم افتتاح پروژهای شهرستان سرعین گفت:گمشده بشر در تاریخ آرامش است که در موارد مختلف چه مثبت و چه منفی انسان آن را پیدا می کند.

مجید خدابخش با بیان اینکه تورم کنترل شده و باید از رکود عبور کنیم افزود:دولت تدبیر و امید هم در داخل کشور و هم در عرصه بین المللی توسط برجام برای ملت ایران آرامش را ایجاد کرد.

وی تصریح کرد: در استان اردبیل و سرعین صد ها طرح راکد و غیرفعال از جمله آن می توان به قارچ سبلان ، طلایه داران سرعین، پل معلق مشکین ، سد کیوی و منطقه ویژه اقتصادی وجود داشت که توسط دولت تدبیر وامید راه اندازی شده است.

خدابخش با بیان اینکه فضای سرمایه گذاری در استان مساعد شده است اظهار کرد:دولت اولویت خود را در بحث سرمایه گذاری متمرکز کرده است و تکرار می کنیم و تکرار خواهیم کرد باید به سرمایه گذاران احترام بگذاریم.

استاندار اردبیل گفت: سد معیشتی کردده 10 سال بلاتکلیف بود و امروز به امید خدا افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت اهالی این روستا باید بجای کاشت گندم زعفران بکارند تا از سود سرشار آن برخوردار شوند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه دولت از اجرای آبیاری تحت فشار و قطره ای حمایت می کنند روستاییان را دعوت می کنیم از این تسهیلات استفاده کنند.

استاندار اردبیل افزود: در بخش مدرن سازی آبدرمانی کارهای خوبی در سرعین انجام شده اما باید در بحث تورگردانی نیز جوانان این شهرستان نگاه ویژه ای داشته باشند.

خدابخش یاد آور شد: در شهرستان خلخال روستایی به نام خمس وجود دارد که در انجا هتلی فقط پزشک ها را اسکان می دهد و بعد از اینکه مزه مربای گل محمدی به دهان این پزشکان شیرین آمده سفارشات انبوهی به صاحب هتل کردند که هم اکنون 50 هکتار مزرعه گل محمدی برای ساخت مربای گل در دست کشت است.

وی تصریح کرد: به پیشنهاد نخبگان استان جاده ای از ماسوله به خلخال احداث می کنیم که 500 هزار مسافر را به اردبیل سرازیر می کند.

استاندار اردبیل در پایان سخنان خود گفت: باید زنجیره خدمات رسانی در سرعین تکمیل شودسالن ها همایش و زمین چمن استاندارد جزوه ضروریات این شهرستان احساس می شود.

در اخرین روز از هفته دولت سد معیشتی کردده ،فاز دوم آلوراس جوجه و بازارچه آدنا توسط استاندار اردبیل افتتاح شد.


 

ارسال نظرات