مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان اردبیل:
مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان اردبیل گفت:اگر مسئولین شهرستان سرعین طرح یادمان شهدای گمنام سرعین را ارائه دهند پروژه شروع خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۳۷۱۵۶
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان اردبیل در مجمع بسیج شهرستان سرعین گفت:اگر مسئولین شهرستان سرعین طرح یادمان شهدای گمنام سرعین را ارائه دهند پروژه شروع خواهد شد.

علی واحد افزود: به علت اینکه اعتبار مورد نیاز از سوی مسئولین شهرستان سرعین برای احداث یادمان شهدای گمنام تامین نشد این پروژه بالاتکلیف مانده است.

وی تصریح کرد:یکی از طراحان برجسته استان طرحی را برای یادمان شهدای گمنام سرعین داده بودند که بنده مطمئن بودم حدود 1 ساعت در ماندگاری مسافر تاثیر گذار بود البته این طرح هزینه بالغ بر 1 میلیارد تومان را در برداشت که توسط مسئولین سرعین رد شد.

واحد اظهار کرد:هر زمان که مسئولین طرح پیشنهادی خود را ارائه دهند کار احداث یادمان شهدای گمنام کلید می خورد.

عاطف ناصری فرماندار سرعین نیز گفت حدود 250 میلیون تومان اعتبار توسط شورای اسلامی شهر سرعین برای یادمان شهدای گمنام اختصاص داده شده است و 50 درصد باقی مانده نیز بزودی تامین می شود ،طرح پیشنهادی نیر با تشکیل یک جلسه ارائه خواهد شد.

امام جمعه نیر در سخنرانی مجمع بسیج شهرستان سرعین با تاکید بر بصیرت و آگاهی مردم منطقه در زمینه دشمن شناسی، گفت: نابودی دولت های ظالم در منطقه شرایط خاصی را دارد که در صورت رعایت واجرای ان می توان برای همیشه از شر آمریکا و همدستانش در منطقه راحت شد.

حجت الاسلام میکائیل مقدسی افزود:با بصیرت و آگاهی می توان در مقابل فتنه ها ایستاد و تقوای الهی در این مورد مهم ترین شاخص می باشد و تقوای الهی باید به صورت عملی در فرد دیده شود.



ارسال نظرات