جانشین فرمانده سپاه ناحیه کوثر گفت: راهیان نور سبک زندگی نوجوانان و جوانان و همچنین خودسازی اخلاقی را بین آن ها ترویج می دهد و بهترین صلاح و فعالیت بسیج در حوزه بصیرت افزایی است.
کد خبر: ۸۷۳۷۱۶۰
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴

سرهنگ دوم پاسدار صفدر جعفرزاده طی گفتگوی اختصاصی با خبرنگارخبرگزاری بسیج از کوثردر خصوص اهمیت برگزاری اردوهای راهیان نور گفت: اردوهای راهیان نور از جمله فعالیت و صلاح با ارزش فرهنگی است که از تاثیر اعتقادی و ملی برخوردار بوده و تقویت کننده روحیه بسیجی سه قشر در معرض خطرِ نونهالان، نوجوانان و جوانان است.

وی تصریح کرد: اهمیتی که بسیجیان در راهیان نور به شهدای 8 سال دفاع مقدس قائل می شوند حرکت بسیجی وارانه ای است که تیری بر قلب دشمن بوده و نشان از با ارزش بودن آرمانها و اعتقاداتی است که رهبر کبیر انقلاب و حضرت آقا به آن تاکید داشته و دارند.

سرهنگ جعفرزاده اضافه کرد: جذابیت مناطق عملیاتی اثر بخشی متفاوتی را در نوجوانان و جوانان دارد و این اثر بین این اقشار ملموس بوده است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه کوثر تاکید کرد: برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت ما باید از ابزارها، روش ها و ظرفیت های فرهنگی اجتماعی و هنری استفاده کنیم تا هجمه هایی که از سوی دشمنان اسلام و انقلاب صورت میگیرد خنثی شود.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب مبنی بر اینکه" هیچ اندیشه ای ماندگار نخواهد شد مگر این که در قالب هنر ارایه شود" گفت: امروزه استراتژی راهیان نور که جوانان و نجوانان را در رسیدن به بصیرت و خود سازی فردی یاری می کند از جمله طرح های فرهنگی و هنری است که ماندگار شده و اندیشیده ای آرمانی به تفکر بسیجی این قشر جامعه بخشیده است.

ارسال نظرات