فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک:

ارتباط شبکه‌ای بین حلقات صالحین از اهداف جلسات ماهیانه

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک گفت: کیفی بخشی و اثربخشی، ارتباط شبکه‌ای بین حلقات صالحین بخشی از اهداف برگزاری نشست ماهانه سرمربیان حلقات صالحین با استادیار است.
کد خبر: ۸۷۳۷۱۸۲
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، پاسدار محمدرضا رضایی در جلسه سرمربیان حلقه های صالحین با استادیار گفت: جلسه ماهانه استادیار با مربیان صالحین ناحیه اراک با موضوع بررسی محتوایی موضوعات و اولویت بندی مطالب حلقات صالحین برگزار شد.

وی افزود: در این جلسات که با حضور فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه (استادیار) و سرمربیان حوزه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود مباحث مطرح شده در حلقات به استادیار منتقل و راهکار لازم برای آن مباحث مطرح می‌گردد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: همچنین مباحث و موضوعاتی که می‌بایست در حلقات صالحین مطرح شود در این جلسه به متربیان منتقل می‌گردد.

پاسدار رضایی با تاکید بر اثرگذاری این جلسات ماهانه گفت: کیفی بخشی و اثربخشی، ارتباط شبکه‌ای بین حلقات صالحین بخشی از اهداف برگزاری این جلسات ماهانه است ضمن اینکه در این جلسات ارتباط دو سویه‌ای ایجاد می‌شود.

وی افزود: مباحث مطرح شده برای پیگیری به حلقه اساتید در استان و در مراحل بالاتر به حلقه اساتید در کشور منتقل می‌گردد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک در پایان خاطرنشان کرد: در این نشست مربیان به بیان نظرات و رویکردها پرداخته و گزارشی ازعملکرد ماه گذشته خود ارائه می‌کنند که با توجه به این مسئله برگزاری مستمر این جلسات متربیان را در مسیر تربیت درست و صحیح قرار می‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات