کاشت گوجه فرنگی از ابتدای شهریورماه در مزارع استان بوشهر آغاز می شود ، بسیجیان جهادگر ،کشاورزان نیازمند به نیروی کاررا شناسایی و در کاشت این محصول به آنا ن یاری رساندند.
کد خبر: ۸۷۳۷۱۸۳
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج،  در استان بوشهر کاشت نشاء گوجه فرنگی از ابتدای شهریورماه آغاز می شود و به دلیل گرمی هوا و شرایط نامناسب کشاورزان برای کاشت با مشکل کمبود نیرو مواجه شده ودر بسیاری از موارد باعث خانه نشینی کشاورز می شود .

حسن شجاعی فرمانده پایگاه مقاومت انصار شهرآبدان از توابع شهرستان دیر استان بوشهر در این باره گفت: با توجه به اینکه شغل اکثر مردم شهر آبدان کشاورزی است و همیشه در این فصل کمبود نیروی کار باعث عقب افتادن کار کشاورزان می شود و بنا به برنامه پایگاه بر آن شدیم تا با کارهای جهادیتوسط حلقات صالحین کمبود نیروی کار کشاورزان محله را فراهم کنیم.

وی افزود: با کمک بسیجیان جهادگر افراد بی بضاعت ونیازمند را شناسایی کرده وبه یاری آنها آمدیم ، در هوای گرم تابستان کمک به بندگان خدا یکی از وظایف ما مسلمانان است که در این شرایط سخت اقتصادی به دیگران کمک کنیم.

حسن شجاعی هدف تیم خود را از انجام این امر برطرف کردن یکی از مشکلات کشاورزان شهر دانست وگفت: متاسفانه ازجمله مشکلاتی که در این فصل دامنگیر کشاورزان شده کمبود نیروست ، از دیگر استانها در فصل های پاییز وزمستان به این شهر مهاجرت کرده اما در این فصل کسی حاضر به کارکردن در این هوای گرم نیست واگر هم باشد هزینه بسیار زیادی از کشاورز می گیرد کهبرای آنها مقرون به صرفه نیست.

شجاعی در پایان اظهار داشت: امسال به حول و قوه الهی در نظر داریم در طی فصل کشاورزی در شهر آبدان با استفاده از حلقات صالحین نیروی کار را جهت همیاری به کشاورزان تامین نماییم .

 

انتهای پیام/گ

ارسال نظرات