گارگردان مازندرانی در گفتگو با بسیج:

بیداری در خواب محرم روی آنتن خواهد رفت/ تصویر

علیرضا کریمی کارگردان فیلم بیداری در خواب از پایان عملیات فیلم برداری و آغاز مراحل تدوین و صداگزاری این فیلم برای پخش سیما در ایام محرم خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۷۳۱۲
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، علیرضا کریمی نویسنده و کارگردان فیلم بیداری در خواب در گفتگو با بسیج مازندران، از پایان فیلمبرداری این کار خبر داد و گفت: فیلم «بیداری در خواب» براساس داستانی بر مبنای اتفاقات جامعه و تحولات دوران جوانی است که نویسندگی آنرا هم خودم انجام دادم.

کارگردان مازندرانی فیلم مذکور از سفارش شبکه های پنج، سه و دو سیما برای نمایش این فیلم در ایام محرم سال جاری خبرداد و افزود: گرچه سفارش های متعددی انجام شد اما به احتمال قوی این فیلم تنها از یک شبکه به روی آنتن می رود.

وی یادآور شد: با توجه به استعداد های خیره کننده استانی سعی بر حمایت بازیگران و عوامل داخلی بوده لذا همه بازیگران، دستیاران و عوامل فیلم مذکور، استانی بوده و با پشتوانه این عزیزان در مدت یک ماه کار فیلم برداری پایان یافت.

کریمی ادامه داد: اکنون مراحل تدوین و صداگزاری فیلم با جدیت در حال انجام است تا انشاءالله برای نمایش دهه اول محرم به روی صفحه ی تلویزیون برود.

وی همکاری پایگاه مقاومت، اهالی روستاهای بنافت و نیروی انتظامی منطقه را قابل تقدیر دانست و ابراز امیدواری کرد تا با اینگونه همکاری ها بتوان برای کار های فرهنگی و ساخت فیلم های فاخر ، ارزشی و تاثیر گذار در جامعه اسلامی رغبت ایجاد شود.

علیرضاکریمی نویسنده وکارگردان این فیلم با اشاره به اینکه مجری طرح آموزشگاه سینمایی جامعه امروز قائمشهر است گفت: دستیاری کارگردان را آوا کریمی و خالق مختاری به عهده داشته و سالارحسین پور تصویربردار، آرمان کیانی تدوین و طاهرصالحیان کار تولید را مدیریت خواهد داشت.

این کارگردان گفت: فیلم بیداری در خواب که قرار است شب های دهه اول محرم به مدت نیم ساعت در تلویزیون به نمایش در آید را حاتم فاضل نیا، مهدی علیزاده، امیرعلی اصغری، نسیم یعقوبی، علیرضاکریمی، آواکریمی، عباس شریعتمداری، فاطمه مومنی، نصیرخانی، امیرمحسن نبی زاده، رومینا پناهی و بازیگر نوجوان، ابوالفضل یعقوبی بازی خواهند کرد.

وی در خصوص گوشه هایی از این فیلم اشاره کرد: جوانی به نام شاهین دریک میهمانی شبانه توسط دوستانش مضروب میشود، شاهین بیهوش شده وآنهاگمان می کنندکه او مرده است.

فردای آن شب او را در پتویی پیچیده ودرصندوق عقب خودرو گذاشته و در یک جنگل دورافتاده رهایش می کنند.
شاهین که فردای آن روز به هوش می آید بی هدف درجنگل حرکت می کند.

او به جهت کارهای خلاف گذشته اش واینکه ازطرف پلیس تحت تعقیب میباشد,نمیتواندخود را به کسی نشان دهدتا اینکه به امامزاده ای در دل جنگل می رسد و دراتاقک انباری امامزاده پناه میگیرد.

درآنجا با پسرک نوجوانی که به جهت نذر به امامزاده آمده آشنا می شود، امیرحسین, نوجوان روستایی به کمک شاهین آمده و دور از چشم خانواده, او را تیمار می کند.
به مرور شاهین جان می گیرد و رفتار جوانمردانه امیرحسین و فضای عرفانی امامزاده و صفای مردم روستا موجب منقلب شدن شاهین می شود و در پایان فیلم شاهین را در مراسم محرم می بینیم که به همراه امیرحسین و مردم محل مشغول عزاداریست.
درنهایت هم به سمت پلیس رفته وخودراتسلیم میکندو.... .

سید حسینعلی تقوی:
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار