خبرهای داغ:
بهره‌برداری از بیمارستان فرقانی در آینده نزدیک، برگزاری مراسم روز کارمند در دانشگاه علوم پزشکی قم و تجلیل از کارمندان نمونه دانشگاه علوم پزشکی قم مهمترین عناوین اخبار کوتاه استان قم است.
کد خبر: ۸۷۳۷۴۱۴
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶
اضافه شدن ۵۲۰ تخت به ظرفیت درمانی قم/تجلیل از کارمندان نمونه دانشگاه علوم پزشکی قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علی اصغر اکرمی به راه‌اندازی مجموعه پردیس دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی قم اشاره کرد و اظهار داشت: فاز نخست این مجموعه تکمیل شده و به معاونت‌های آموزش و دانشجویی فرهنگی واگذار شد و امیدواریم بتوانیم در فازهای بعدی نیز تلاش کنیم،  طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته 520 نفر با برگزاری آزمون به مجموعه دانشگاه علوم پزشکی قم افزوده شود تا از این طریق بتوانیم مشکلات کمبود نیرو در بخش‌های مختلف درمانی، آموزشی و بهداشتی را برطرف کنیم.

وی  به پروژه‌های در دست اجرای دانشگاه علوم پزشکی قم اشاره کرد و گفت: یکی از این پروژه‌ها بیمارستان فرقانی است که در آینده نه چندان دور به بهره‌برداری می‌رسد. برای احداث این بیمارستان اعتبار عمرانی دولت جوابگو نبود و دانشگاه علوم پزشکی قم به عنوان نخستین دانشگاه برای تکمیل این بیمارستان از تسهیلات بانکی برای اتمام پروژه استفاده کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اینکه بیمارستان نیروگاه نیز تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد که با راه‌اندازی این دو بیمارستان 520 تخت به تخت‌های بیمارستانی استان اضافه می‌شود، افزود: ساختمان اورژانس هوایی ساختمان برای نخستین‌بار در کشور در حال احداث است که با توجه به فعالیت چشمگیر اورژانس 115 قم، احداث این ساختمان برای حضور بالگرد ضروری بود.

تکریم ارباب رجوع باید همواره در دستور کار ادارات باشد
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد طاهری با بیان اینکه کارمند رکن و قوام هر دستگاهی است و هر دستگاه و نهادی باید به قوام کارمندان خود توجه کند، عنوان کرد: طبق روایات همه کارهای خوب به واسطه نیروهای خوب قوام و دوام پیدا می‌کند و تا مجموعه‌ای کارمند خوب نداشته باشد نمی‌تواند کار خوب نیز به مردم ارائه کند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم با قرائت روایتی از پیامبر(ص) گفت: پیامبر(ص) می‌فرمایند که عالم عامل، کارگزار با ایمان و فقیر اهل شکیبایی از جمله افرادی هستند که می‌توانند همانند پیامبر(ص) شفاعت کنند و از این رو باید کارمندان قدر جایگاه خود را بدانند.

وی با تاکید بر اینکه تکریم ارباب رجوع امر بسیار مهمی است که نباید از آن غفلت کرد و باید همواره به فکر رفع مشکلات مردم باشیم، گفت: مسئولیتی که داریم امانت است و باید از این امانت مراقبت کنیم و به فکر مردم باشیم.

کارمندان نمونه دانشگاه علوم پزشکی قم تجلیل شدند
جشن روز کارمند با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم و معاونین در سالن شهید مفتح قم برگزار شد که در آن از کارمندان نمونه در بخش‌های مختلف و بیمارستان‌های استان تجلیل به عمل آمد. در این مراسم از عمران ابراهیمی و علیرضا صادق‌زاده از حوزه ریاست، قدرت‌الله کرمی از معاونت درمان، حسین نظری، محمدعلی انصاری چشمه، تقی طالبی و معصومه قهرمانی از معاونت بهداشتی، علی کایایی از معاونت دانشجویی، مهدی احمدی از معاونت غذا و دارو، فاطمه حسینی‌پور سریزدی و حبیب خیرخواه از معاونت آموزشی، مریم میری‌زاده از معاونت پژوهشی و فاطمه حیدری و فرهاد اشکوه از معاونت توسعه دانشگاه به عنوان کارمند نمونه تجلیل شد.

همچنین عیده نصاری پور و سیدعبدالله مسعودی از مرکز آموزشی درمانی حضرت معصومه(س)، سمانه بهرامی و طاهره صحبتی از مرکز آموزشی درمانی حضرت زهرا(س)، مهدی صفا و علی اصغر غفاری از مرکز آموزشی درمانی نکویی، سید عبدالرضا بنی فاطمی، علی شاه محمدی، مهدی قائم نسب و حسن بافرانی از مرکز آموزشی درمانی کامکار، مجید کهندانی، علیرضا حق‌وردی، علی اویسی، هادی فراهانی، غلامرضا علی محمدی و نرگس لطیفیان از مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی و ابوالفضل بافرونی از مرکزآموزشی درمانی ایزدی به عنوان کارمند نمونه معرفی شدند.

از مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی، سید مهدی طباطبایی و حمید دره باغی و از مرکز سلامت انسیه اسپیدسلوش به عنوان دیگر کارمندان نمونه تجلیل به عمل آمد. در این مراسم هادی حمیدی پارسا، کریم نظری، غلامرضا حمصی، حسین جهانیان و منیره فولادی‌پور به عنوان کارمندان نمونه استانی معرفی شدند.

تجلیل از مریم حسین‌پور، مریم بشری، زهره ستوده، شهلا مقدمی، معصومه رزاقی و حسین حیدری به عنوان نفرات برتر مسابقات کشوری در رشته دارت نیز از دیگر بخش‌های این مراسم بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها